Gå til innhold

Kesol/Thema: Opel Commodore A Coupe 2.5 1967 - Cruiser

Ranger emnet


kesol

Anbefalte innlegg

Jajaja, da var nye frontlykter i hus... doble runde lykter fra en BMW E34. Det geniale med disse er at man kan skru selve lysene/reflektorene ut av ramma dem sitter i, slik at vi kan plassere hver og en av de tilsammen fire lyktene hvor vi vil. Enkle og montere vil de også bli, det er bare å skru dem fast i en plate og poppe/sveise platen fast der man vil ha dem.

 

Er litt usikker på hvordan vi skal lage finishen da.. om jeg skal støpe noe i glassfiber, eller bare skjære to passende hull i en karosseriplate og legge over. Hvis det er noen som har noen bilder liggende av en commodore som er ombygd til doble runde frontlykter, så er jeg interessert.

 

Skal klaske ut noen bilder av lyktene etterhvert, så ser dere litt bedre hvordan de er, og hvor lett reflektorene kan løsnes fra rammen dem sitter i.

John

'00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil)

'90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta)

+ en mengde Opel på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Nokon framgang???

 

Skulle vel egentli lakke denna helga, men lakkerern hadde ikke tid. Like greit, har tusen andre ting å gjøre. Blir bra å få spruta litt lakk på den, og så kan man bruke vinteren til å montere. =)

John

'00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil)

'90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta)

+ en mengde Opel på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Oh, våte drømmer våkner i hodet mitt !

 

Hadde en slik bil stående litt vekke, etter farfaren min, som jeg egentlig skulle pusse opp.

Men etter 12 år på låve hadde desverre rusten tatt for mye av knekken på den.

 

Utrolig fete biler !

Stå på, må følge med her :)

- Mazda 323F '96 JDM

- Mercedes 250CE '71

- Zuki trailbil '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hentet inn tilbud på lakkering, og det vil koste rundt 10K. Blir enten Ørnulf eller en som jobbet for han før som lakkerer.

 

Jeg sa til Ørnulf at han fikk velge farge. Jeg gir meg faen, regner med han vet best - han snakket noe om at han aldri hadde prøvd seg på candy, så en gang må jo bli den første!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår