Gå til innhold

Din (realistiske!!) drømmebil

Ranger emnet


st1an

Anbefalte innlegg

jeg ser at et par stykker her er medfødt god bilsmak.

 

f.eks: stig28camaro:

Mercedes 124, bensin eller diesel spiller liten trill.. Men dieselen bare MÅ ha rakrør og oppjustert diesel og større turbo!

 

eller skurk:

-Mercedes w-123, helst 300tdt.

 

Dere er veldig fornuftige!:)

 

Hehe.. Jo, takker biring. Ja, jeg har oppdaga at 300dieselen blir riktig så artig med litt større snurre, raka rør og overflod med suppe.. ;) Og for en herlig LYD da... Faktisk så tror jeg det spiller en liten trille like vel, om jeg skal ha bensin eller diesel.. Når jeg tenker etter. :D

 

Men åssen er smaken min når det gjelder resten av min drømmebil da? Jeg er ikke noen Mercedeskar, har aldri vært det, og ingen som har tro på at jeg noen gang skal bli det.. Men har altså en drøm. Har kjørt MB 124 EN gang i mitt liv, og det var en oppbrukt drosje med flatsitti sjåførsete og lat 300diesel uten snurre.. Jeg kan ihvertfall si at DEN ikke hadde noe med mitt valg av drømmebil å gjøre..

 

Heller tvert imot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men jeg har nå egentlig flere drømmebiler allerede, ferdig realiserte, men ikke dermed sagt ferdige. 73CamaroZ28 troner vel øverst da, videre har jeg en 67 Amazon, en 74 Ford Consul coupe og en 82 Chevy Blazer som ser høvelig bra ut.. Så en svart 95 Mercedes 300TE 4Matic er det jeg mangler i min bilpark nå. :D

 

Skal ha meg en rød Lamborghini Countach LP5000 også, men det blir ikke før jeg blir voksen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har nå egentlig flere drømmebiler allerede, ferdig realiserte, men ikke dermed sagt ferdige. 73CamaroZ28 troner vel øverst da, videre har jeg en 67 Amazon, en 74 Ford Consul coupe og en 82 Chevy Blazer som ser høvelig bra ut.. Så en svart 95 Mercedes 300TE 4Matic er det jeg mangler i min bilpark nå. :D

 

Skal ha meg en rød Lamborghini Countach LP5000 også, men det blir ikke før jeg blir voksen! :D

 

den er VELDIG bra, sånn seriøst noe av det nærmeste som går an å komme min smak, muskelbiler, div euro-ford og trimma turbodiesler:) og Countach som den store drømmebilen. Den svarte i cannonball run er det råeste jeg har sett og HELT perfekt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er VELDIG bra, sånn seriøst noe av det nærmeste som går an å komme min smak, muskelbiler, div euro-ford og trimma turbodiesler:) og Countach som den store drømmebilen. Den svarte i cannonball run er det råeste jeg har sett og HELT perfekt.

 

Tja, er litt skeptisk til den "frontvingen" på akkurat den bilen.. Den gir den liksom et "hammerhai" preg, syns bilen ser penere ut uten akkurat den detaljen. Men bakvingen MÅ være på, har sett flere uten og de ser nakne ut..

Nesten uferdige.. Men, smak og behag.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er litt skeptisk til den "frontvingen" på akkurat den bilen.. Den gir den liksom et "hammerhai" preg, syns bilen ser penere ut uten akkurat den detaljen. Men bakvingen MÅ være på, har sett flere uten og de ser nakne ut..

Nesten uferdige.. Men, smak og behag.. :D

 

ja hehe, jeg syns frontvingen er en skamgrom detalj som gjør den enda grommere... men som du sier, smak og behag

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg min realistiske drømmebil i fjor sommer; En BMW E30 M3.

 

DSC02532.jpg

 

DSC01990.JPG

 

Men jeg sikler også litt på en bil som ble nevnt her tidligere; Mercedes 190E EvoII. Jeg er glad i biler som har tilknytning motorsporten :)

16vevo2.jpg

 

Evt. blir neste bil en Cosworth vingebil kanskje, vi får se, vi får se :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er litt skeptisk til den "frontvingen" på akkurat den bilen.. Den gir den liksom et "hammerhai" preg, syns bilen ser penere ut uten akkurat den detaljen. Men bakvingen MÅ være på, har sett flere uten og de ser nakne ut..

Nesten uferdige.. Men, smak og behag.. :D

 

 

 

Må nesten legge til at bakvinga på Countach minskar toppfarten med 30km/t etter det eg har hørt... Men tøff er den uansett!!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotus Elise (Kompressormatet).

BMW E46 M3.

Skyline R33-GTR.

Porsche Boxter (Gamle versjonen, også kompressormatet)

 

Tror en kompressormata Elise troner høyest her. Selv om M3en er forbannet grom den og.

 

Elisen er, tilogmed etter kompressormatinga osv, billigere. Så er vel den som er mest realistisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår