Gå til innhold

Har du en sportslig/fet bil du kan låne oss til kirketur?

Ranger emnet


iPaul

Anbefalte innlegg

Hei bileiere! Trenger du lettjente penger?

 

Jeg skal gifte meg 30 august i Tjøme kirke. Da må jeg jo nesten skaffe meg en bryllupsbil, men Rolls Royce og lignende veteranbiler er så utrooolig døllt!!

Ikke er det lett å finne noen som leier ut noe særlig tøffere heller.

 

Er det noen her som eier en kul sportsbil, f.eks. en gammel engelsk cabriolet eller en rød Ferrari eller noe annet stilig eller sprekt, som dere kunne tenke dere å stille til disposisjon for en stakket stund i Tjøme på lørdag om tre uker?

 

Pleeease!! Ikke la oss se ut som et gammelt ektepar i en gammel tung bil....:thanks

 

Dette innebærer jo ingen risiko, hard kjøring eller slitasje og vi er begge lette og forsiktige folk. Kanskje du selv kan være sjåføren (om det ikke er en to-seter da)?

 

Vi stiller gjerne depositum og betaler det som trengs. Dette må jo avtales nærmere.

 

Håper på tilbakemelding!! :)

 

Mvh gifteklar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en som hadde stilt opp i en champagne-farget 740. Den er nesten runda, og fangeren foran har fått seg en trøkk, men ikke tenk på det. 3 av blinklysene funker og takluka åpner seg. Eksosen lekker også litt og bråker så du kan si til de andre at det er en 740 TIC uten emblem, slik at folk skal tro den er dau. Og når de kjører opp på siden så suser han bare forbi på bakhjulene, og da får de andre bilistene mildt sagt et sjokk. Det er også passe koselig å kjøre to i baksetet, siden demperfjærene er laget slik at bilen gynger i svingene. En alle tiders bryllups-bil spør du meg :)

 

Neida, jeg vet om en BMW X6 som har vært i noen bryllup, men kjenner ikke til eieren. Bare sett bilen noen ganger. :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en som hadde stilt opp i en champagne-farget 740. Den er nesten runda, og fangeren foran har fått seg en trøkk, men ikke tenk på det. 3 av blinklysene funker og takluka åpner seg. Eksosen lekker også litt og bråker så du kan si til de andre at det er en 740 TIC uten emblem, slik at folk skal tro den er dau. Og når de kjører opp på siden så suser han bare forbi på bakhjulene, og da får de andre bilistene mildt sagt et sjokk. Det er også passe koselig å kjøre to i baksetet, siden demperfjærene er laget slik at bilen gynger i svingene. En alle tiders bryllups-bil spør du meg :)

 

Der beskrev du nettopp bilen min, bortsett fra at den ikke er champangefarget!! :D

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo gamle omegan da :) hehe det hadde vært noe, eller hva?
Hehe... Ikke AKKURAT det jeg ønsker meg i den settingen faktisk. Selv om en Omega kan være fin på mange måter.

 

Flere kreative svar her, men jeg er sikker på at det er noen av dere som sitter med en kul / litt annerledes bil som lengter etter å bli vist frem i dagslys mens den tjener inn noen grunker til eieren.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bileiere! Trenger du lettjente penger?

 

Jeg skal gifte meg 30 august i Tjøme kirke. Da må jeg jo nesten skaffe meg en bryllupsbil, men Rolls Royce og lignende veteranbiler er så utrooolig døllt!!

Ikke er det lett å finne noen som leier ut noe særlig tøffere heller.

 

Er det noen her som eier en kul sportsbil, f.eks. en gammel engelsk cabriolet eller en rød Ferrari eller noe annet stilig eller sprekt, som dere kunne tenke dere å stille til disposisjon for en stakket stund i Tjøme på lørdag om tre uker?

 

Pleeease!! Ikke la oss se ut som et gammelt ektepar i en gammel tung bil....:thanks

 

Dette innebærer jo ingen risiko, hard kjøring eller slitasje og vi er begge lette og forsiktige folk. Kanskje du selv kan være sjåføren (om det ikke er en to-seter da)?

 

Vi stiller gjerne depositum og betaler det som trengs. Dette må jo avtales nærmere.

 

Håper på tilbakemelding!! :)

 

Mvh gifteklar.

 

Jeg har en rød Ferrari som jeg kanskje kan stille til disp. men selvfølgelig under visse forutsetninger. Ta kontakt på PM så kan vi se hva vi kan få til.

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo leie denne her hvis du vil ha noe litt annorlunda, mener den holder til i Oslo. Var selv i den for et par uker siden (forlover), var nice inni og. Kan skaffe nr til utleier om det er interessant, selv om det ser ut som om det kan ordne seg med Svenna =)

 

Om bildet ikke funker, er det en H3 limo hvertfall

n787375082_3707112_4193.jpg

 

Edit, så voldsomt sportslig er den ikke, men tøffere enn gammel Rolls

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit, så voldsomt sportslig er den ikke, men tøffere enn gammel Rolls
Enig! Tøft dyr det der. Har vurdert Limo allerede, men det vil vel fort koste ganske mange tusen tror jeg.

 

Men tusen takk, gi meg gjerne nummeret. :) Griet å ha flere løsninger i ermet, bl.a. om værgudene skulle slå seg vrange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår