Gå til innhold

Min Cooper S

Ranger emnet


duppen

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bestilte dette aero kitet og 18"felger fra mini sport, har snart ventet 2,5mnd på delene. noen som har erfaringer med mini sport ellers ?

 

Bestilte noen småting fra Minisport tidligere, og det tok ganske lang tid å få delene. Har ikke giddet å bruke de igjen.

 

Fikk du pristilbud på frakt av aero kit og felger? Ser for meg at det blir dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lenge siden jeg hatt noen planer med bilen. Men nå ser det ut som om at jeg ikke får solgt den. Har prøvd flere ganger.

 

Så da leker jeg litt med tankene. Skal uansett kjøpe CAI og Pulley nå rimelig snart.

 

Så venter jeg fortsatt på feriepengene mine og har lyst å bruke de på bilen. Noen som har lekt me tanken av å bytte ut kompressoren og erstatte den me turbo. Eller kanskje begge deler.

Har uansett lyst på mer power så er åpen for forslag fra dere.

Kom gjerne med noen ider.

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal droppe tanken om å konvertere til turbo. Er mye annet du kan bruke pengene dine på... Min mening hvertfall. Bruker du 20000 kr på engine upgrades får du lett 250-270 gamp. Med en turbo konvertering kan du komme opp i 300 gamp tipper jeg. Litt usikker på hva det koster. Du kan jo høre med GTT: http://www.gtt.uk.com/miniturbo.asp

 

Evt kan du sjekke med Mini Madness. Tror de har en turbo sak som du monterer på eksos manifolden. Da har du kompressor og turbo. Ganske rått egentlig, men aner ikke hva det koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å kjøre til kassa, clutchen, og diffen ryker:

For å så starte å bytte det:)

 

Hehe jo egentlig, om eg hadde vert godt lønnet så skulle eg heller gjordt det. Men siden jeg ikke driter penger så får jeg heller begynne i det små. Men jæger sentrum svarer jo meg ikke (selv om det ikke var noen bombe). Men i allefall tenkte jeg skulle shoppe pitte litt i allefall på den lønningen som kommer nå. Såpass moderat at det i allefall ikke blir motorras med det første. :hvaskjera

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, tenkte å handle pitte litt på nett for å underholde forumet litt og ikke minst meg selv når jeg kjører minien.

 

Derfor Lurer jeg på hvem jeg bør handle fra!

Dere som har handlet litt vet vell gjerne hvem som ikke er så aller verst på leveringstid og den slangs (evt greiest pris).

 

Skal ha meg CAI og pulley til å starte med.

Hva blir forskjellen på 15% og 17% pulley? Hvilke av de bør jeg velge. Er litt usikker nemmelig.

 

Sitter å dikker på Lohen sin side å tror jeg skal handle fra dem om ikke noen av dere har noe bedre forslag. Klarer ikke bli helt klok på om jeg skal handle i $ eller £. føler de oppererer med samme pris i £ på lohen som de gjør i $ på alta sin side.

 

Alta Air Box Top trengs den egentlig?

Må jeg ha Pulley Removal Tool for å få pulleyen på?

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket hva det kostet for:

 

Alta Air Intake System Version 2.0

Alta air box top

Alta Supercharger Pulley Version 2.0 and belt

Alta Supercharger Pulley Removal Tool Version 2.0

 

Dette kommer på 521 £ fra Lohen.co.uk

Altså 5400 kr ikludert frakt.

Noen av dere som har funnet noe billigere.

Er jo dyrere å handle i pund enn doller.

Eller blir d en sinnsyk frakt fra de andre stede som gjerne holder til i USA etc.

 

Frakten fra Lohen va 69£ og Delene 452£

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår