Vegardb92 10 Report post Posted August 20, 2010 bøyde panserhengsler :P har det på min 93 modell også, ser faktisk bittelitt tøft ut :P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Næssen 10 Report post Posted August 20, 2010 bøyde panserhengsler :P har det på min 93 modell også, ser faktisk bittelitt tøft ut :P Dem er faktisk ikke bøyde:P dem er justert sånn, + at panseret er bøyd xd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vegardb92 10 Report post Posted August 20, 2010 haha, jaja, tøft fordi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Næssen 10 Report post Posted August 20, 2010 hehe, ja:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
divad 10 Report post Posted October 14, 2010 Symd at 230at'n måtte ut! Får hive i midlertidig motor, og så spare snuspenga til 940 turbomotor!! :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Næssen 10 Report post Posted October 19, 2010 Satt inn orginal motoren igjen (b200k med b230a forgasser og innsug) og så sto motoren bomm stille, gikk ikke rundt, stempla går i toppen osv, så nå er jeg på utkikk etter ny motor igjen, da jeg ikke gidder og orker koste på den møkka motoren noe mer.. Ellers har jeg fått lappen og lærlingplass:) og prøve å få jobba litt med volvon, så den får lufta seg litt i vinter:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
divad 10 Report post Posted October 20, 2010 Satt inn orginal motoren igjen (b200k med b230a forgasser og innsug) og så sto motoren bomm stille, gikk ikke rundt, stempla går i toppen osv, så nå er jeg på utkikk etter ny motor igjen, da jeg ikke gidder og orker koste på den møkka motoren noe mer.. Ellers har jeg fått lappen og lærlingplass:) og prøve å få jobba litt med volvon, så den får lufta seg litt i vinter:) Ja leste det på Volvo-forumet rett etter jeg skreiv her. :p Synd me den K-motoren også da :S Gralla me lappen! misunner deg! Hvor har du fått lærlingplass? :) Quote Share this post Link to post Share on other sites