Gå til innhold

Prosjekt volvo....

Ranger emnet


s4nd3r

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hatt på lyktecover, sån sota plexi ruter. kosta alt for mye i forholt til passforma. men men, det er no so,

 

ja, tatt med en gammal samsung mobil, kjøpt meg ny mobil no da, uten camra. hehe, så no blir det ikkje fleir mobil bilder i værtfall.. :)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ja, lite som sjer, bilen har stått i ro i over en måne no..

turbohavari, i gjenn..., :) siste saab turboen likte seg ikkje meir, gammalt vræl.. men, han en cossie turbo på hand. og den skall være god som gull... :) skall bytte olje kjøleren og, og montere noen vakter, så eg får sjå ka som sjer med trykk og tempratur, rasa 6 t03 i år!! vist ikkje fleir? blir dyrt det etter kvart.......

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knallflott bil!:) men 6 turboras? tviler på at det er turboene det er noe galt med, sjekk som du har tenkt til oljetilførsel og liknende.. syns det hørtes merkelig mange ut og dyrt!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knallflott bil!:) men 6 turboras? tviler på at det er turboene det er noe galt med, sjekk som du har tenkt til oljetilførsel og liknende.. syns det hørtes merkelig mange ut og dyrt!

 

Har en nyoverhala motor no, og turboen som sto på no sist, den var dårlig og slarkete, men, skall prøve med ny no, og sjå.. :) og skall montere olje trykk og temp...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Ser det er "gammel" tråd men må spør. Hvilken lakk du brukte og lakke den volvoen rosa? Brukte du sprøyte eller rull? :P

Kunne godt tenkt meg og lakka min rosa skjønner du hehe :P

Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil)

Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)-

Opel Omega 2.0i GL (1991)

 

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo prosjekt tråden min, blir aldri gammel da....... :) lite prosjekt bare..

 

øh, ja, er måling kjøpt på den lokale måling butikken her. fann framm den mest rosa fargen, og fikk den blanda. rulle mala 2 strøk. med SKOMM rull. ikkje dei tampong rullane, dei loa sånn. rullemala da fordi og slippe og maskere så mye. :) og er du 2stk, så tar det toppen 30min per strøk. og mala svarte detaljer....

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår