Gå til innhold

Inspirasjonstråden...

Ranger emnet


Mikael1977

Anbefalte innlegg

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig bra tiltak med en slik tråd! : ja :

Da ser man fort hvilke modifikasjoner på bilene som fungerer eller ikke, og man kan fort lufte kommentarer, tips og triks. Dog synes jeg at en inspirasjonstråd MINIMUM krever at man legger inn bilder og ikke bare linker til andre steder man finner bilene. Tok meg derfor friheten til å legge inn bilder av de bilene Mikael1977 postet som JEG synes fete, eller var spesielle/gjennomførte, og dermed burde være avbildet direkte i tråden.

 

61616-560461.jpg

84572-814314.jpg

99737-936908.jpg

99737-936910.jpg

43882-562082.jpg

 

Denne synes jeg beviser at for lavt ET foran ikke nødvendigvis gjør seg, og at størst felg mulig ikke behøver å være det som gjør det perfekt.

 

73242-891152.jpg

 

Ellers er den hvite RSen med sort grill og "innsnevret" grill i fanger helt genialt gjennomført! Synes denne og er et GODT bevis på at man kan ha litt mer baller ved bestilling av Octavia enn bare champagne, sølv, koksgrå eller sort, OG at det blir skamfett. Endel av de i første post har jo bare påklistret noe forferdelig katalogstyling som er designet for asiatiske produkter, og det ser helt malplassert ut.

 

ja vist den var rå da, MEN ser dere åssen leppe han har greid og presse fast under front fangeren?? kunne godt ha funnet en annene leppe, hvis det er og oppdrive, eller droppa den..

 

Ole

 

Minner meg veldig om disse SGI-løsningene man hadde på RS2 og S4/6 med RS2-stylingfanger foran og slik. Det er vel ingen leppe som sådan, men heller en splitter, ganske plateformet, og man ser de ofte festet med små strekkfisk opp til fangerene for å kunne justere vinkel og holde de godt fast. Men ja, det ble litt feil utgangspunkt på den Superb'en (likte ikke påklistrede LED markeringslys eller ASA felgene heller for den saks skyld)

 

syntes ikke det der var spessielt tøft.. syntes RSene er fine sånn de er jeg... gjerne litt lavere da..
Du tror jeg deler ganske mitt syn på hvordan det bør se ut :)

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en dobbel Off Topic (kan slette posten etter jeg har fått svar):

 

1. Hva heter disse felgene, og hvem selger de?

99737-936908.jpg

 

Imponert at det er så mye aktivitet på Octavia forumet. Skjer jo mer her enn på f.eks 5-serie forumet, eller A6 forumet!

I applaud you :)

 

Selv sliter jeg med å velge bil for tiden, når jeg kanskje burde løpt og kjøpt en 06 octavia RS som jeg kan få til overkommelig pris? ;)

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra tiltak med en slik tråd! : ja :

Da ser man fort hvilke modifikasjoner på bilene som fungerer eller ikke, og man kan fort lufte kommentarer, tips og triks. Dog synes jeg at en inspirasjonstråd MINIMUM krever at man legger inn bilder og ikke bare linker til andre steder man finner bilene. Tok meg derfor friheten til å legge inn bilder av de bilene Mikael1977 postet som JEG synes fete, eller var spesielle/gjennomførte, og dermed burde være avbildet direkte i tråden.

 

Du tror jeg deler ganske mitt syn på hvordan det bør se ut :)

 

 

Direkte linker er jo mer direkte men fint og se bilene i flere vinkler også, :) helt enig i at det er For høyt ET på den gule RS`n forran..

 

Ole

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en dobbel Off Topic (kan slette posten etter jeg har fått svar):

 

1. Hva heter disse felgene, og hvem selger de?

 

Imponert at det er så mye aktivitet på Octavia forumet. Skjer jo mer her enn på f.eks 5-serie forumet, eller A6 forumet!

I applaud you :)

 

Selv sliter jeg med å velge bil for tiden, når jeg kanskje burde løpt og kjøpt en 06 octavia RS som jeg kan få til overkommelig pris? ;)

 

 

Disse felgene heter DOTZ HANZO :yummy:

Få deg en RS så kan jeg love deg at du ikke vil angre et sekund! Plus at vi på Octavia forumet er veldig trivelige :)

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en dobbel Off Topic (kan slette posten etter jeg har fått svar):

 

1. Hva heter disse felgene, og hvem selger de?

 

De må selges overalt, for jeg ser de overalt nå om dagen. På alt fra Viggen til Silvia.

(Jeg vet at Intercontact tar de inn, sikkert flere.)

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert at det er så mye aktivitet på Octavia forumet. Skjer jo mer her enn på f.eks 5-serie forumet, eller A6 forumet!

De fleste VW/Audi-hodene er jo på VACN, som uten tvil har mest aktivitet på VAG sammenliknet med BF. Hvorvidt det er noe eget for Skoda & SEAT aner jeg ikke.

 

Skal du ha TFSI, hvorfor ikke. Skal du ha diesel ville jeg ventet til de nye commonrail motorene har kommet på bruktmarkedet også.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rs.klubben.se (mitt andre hjem)

Ser at jeg har mixet litt her, denne har 260hk...finnes en annen lik som har 277 men det er ikke denne som er på bildet.

 

Var ikke mulig at linke til bilen inne på RS-siden men søk etter "Storalillen" (260) eller "Roxnäs" (277)

 

Nesten alle der inne kjører med steg 3 fra V-tech ...smasken!

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår