Gå til innhold

Din neste bil?

Ranger emnet


triggerhappy

Anbefalte innlegg

Originally posted by TurboKnut

Hint-hint-hint-hint

 

Ingen som har tenkt på 200 SX S14???

 

hint-hint-hint-hint....

 

JO, det har eg! :D

 

Den ska i allefall driva bak og ha respirator. s14, rx-7, supra?

Et eller anna sånt tenke eg.

(x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05

måtte de brenne

 

Opel Rekord 1900 77mod

 

(x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils!

(x)94 Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm neste bil ja, burde egentlig å byttet ut Suzukien min snart, er dritt lei av å skru på den. Skulle ha hatt en Rav4 eller noe sånt med diesel.

 

Men det blir en Rx7 til på meg neste år gitt. Men denne skal ribbes helt og lages løps bil ifra bunn av. Sende til sverige for sveising av FIA godkjent bur :)

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en Polo 95mod som skal puttes på div snacks:) Når jeg selger den om et års tid regner jeg med å klare å få ca 70000. Og siden jeg er i full jobb når den selges blir det enten:

 

Golf 2 GTI 16v Og da skulle den blitt kostet på alle de 70k:D

Golf 4 GTI Og gjeldsslave i årevis;)

BMW e21 Som også skulla blitt kosta på alle 70k:D

MB 190 2.3\2.5 16v kunna jeg også tenkt meg:)

 

Er nok flere som kunna blitt aktuelle, men disse jeg har mest lyst på.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort jeg får tilbake lappen i august og får et fint "Ja" fra banken blir det enten en Sierra Cossworth (Hvis jeg er dum nok), Audi S2 (Hvis jeg er dum nok) eller en Honda Prelude med masse plastikk og en flyvinge bakpå (Det mest fornuftige).

Saab 9-3 -02. Chip, 3" eksos og en harry turbotrykksmåler :D

-Den som sier lykke ikke kan kjøpes for penger, har ikke funnet den rette butkken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha meg en Mercedes Benz C-Klasse W202 '98 model eller nyere med 2,3l m/Kompressor eller 2,8l V6.

Annet krav er at den må være sølvfarget, ha skinnseter, takluke og aircondition :rolleyes:

 

Deretter skal den få Rieger frontspoiler/bakfanger og 18" BBS CH pluss diverse annet snacks.

 

Planen er at den skal bli lik som denna:

 

 

 

mbenz.jpg

 

mbenz2.jpg

 

En ikke helt vanlig C-Klasse mao. :D

 

Greit med noe annet enn bare Audi og BMW med RS4 og M3 styling som vi allerede har sett ørten ganger fra før av ;)

-Nissan 200SX S14A '99

http://www.eplejus.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BadBanana

Så fort jeg får tilbake lappen i august og får et fint "Ja" fra banken blir det enten en Sierra Cossworth (Hvis jeg er dum nok), Audi S2 (Hvis jeg er dum nok) eller en Honda Prelude med masse plastikk og en flyvinge bakpå (Det mest fornuftige).

 

 

Hey Bad:)

Kjørt for fort nå igjen?

 

Jeg skal over på noe fra sein -60 tidlig -70. Det skal være lett og ha plass til stor motor :)

Må bare få solgt nåværende bil... <------- Løp og kjøp!

http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg

(Høyreklikk, lagre som)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår