Gå til innhold

Min e32 735

Ranger emnet


325 E30

Anbefalte innlegg

hmm...kan prute han ned til 10k?hmm...frista igrunn veldig....da har man iallefall en bil som funker minimum ett år...har vel brukt tre ganger så mye på de siste tre kassebyttene...

 

men overhaler og bytter han alt i girkassa?eller er det kun ett par gir han fikser?girkassa mi er totalhavarert..går verken frem eller bak..bare står og slurer..hmm...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm...kan prute han ned til 10k?hmm...frista igrunn veldig....da har man iallefall en bil som funker minimum ett år...har vel brukt tre ganger så mye på de siste tre kassebyttene...

 

men overhaler og bytter han alt i girkassa?eller er det kun ett par gir han fikser?girkassa mi er totalhavarert..går verken frem eller bak..bare står og slurer..hmm...

 

min går heller ikke fram eller tilbake. bare slurer. kan flytte den noen meter når den er kald. han sier det er lamellene som er brent opp eller slitt ut. han fikser det som er galt og skjekker over også gir han ett års garanti. han kom å henta bilen min i sta og skal begynne på den nå. nummeret hans er 98883068. ring han og hør i morgen og si du fikk nummeret hans av lars-erik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han henter bilen også?wow..gooood business:p ja min kan også flyttes ett par meter når den er kald, men da med masse gass og lite bevegelse..hmm...

 

han henta hvertfall min ja. lukta brent av olja mi så han mente det bare var de lamellene. venter i spenning på svar da når han har spretta kassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

be han iallefall forsterke oljekjøling til reversen..er som regel den som brenner opp først og deretter tar med seg resten av kassa:)

får bare spare litt penger så skal jeg også ta kontakt med fyren og få han til å fikse kassa på min bimmer også..still 11k right?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

be han iallefall forsterke oljekjøling til reversen..er som regel den som brenner opp først og deretter tar med seg resten av kassa:)

får bare spare litt penger så skal jeg også ta kontakt med fyren og få han til å fikse kassa på min bimmer også..still 11k right?

 

riktig..

 

11k ja, mulig det blei noen kr ekstra i forbindelse med oppgradering, men det var uansett ikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Satan, pen 7-serie du har! Kanon felger! hvilken dim er de?

Vet du om de vil subbe i skjærmen i fartsdumper hvis du senker 60mm?

 

Denne kommer til å bli rå med senk, lakk og nye lykter rundt om :D

08 BMW 120d M-sport Alpinweiss med ALT

x - 07 BMW 116 M-sport - alt utst.

x - 08 Opel Corsa GSi 210hk (chip)

x - 06 BMW 116 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår