rikard 10 Report post Posted July 13, 2008 Hei, fersk Mondeo-eier her... '96 stv. 2,0 Zetec. Noen som veit om det fins en verkstedhånbok et eller annet sted på internett?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tore_tj 10 Report post Posted July 14, 2008 du kan jo kjøpe en haynes bok. finnes på de fleste bilsjapper.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rikard 10 Report post Posted July 15, 2008 I know... Bare tenkte at det var en såpass vanlig bil at noen hadde lagt den ut på nett :)... Hadde en Porsche tidligere, der fantes alt på nett og den er jo ikke fullt så vanlig da... Men takk for svar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tore_tj 10 Report post Posted July 15, 2008 skjønner. den haynes boka er noe dritt uansett hehe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_dragon_no1 10 Report post Posted July 18, 2008 vet det finnes torrenter med den boka.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemo11 10 Report post Posted July 30, 2008 Kan denne hjelpe? http://www.my-ride.com/files/haynes-ford-mondeo-service-and-repair-manual.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
rikard 10 Report post Posted August 9, 2008 Hehe, Jeg visste den var et sted ;).... Tusen takk, nemo11!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemo11 10 Report post Posted August 10, 2008 Hehe, Jeg visste den var et sted ;).... Tusen takk, nemo11!! Bare hyggelig du:thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViceGuy 10 Report post Posted August 28, 2008 Hehe, Jeg visste den var et sted ;).... Tusen takk, nemo11!! Og siden fila ligger på min webside så tar jeg også å gjør krav på 50% av den takken :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
rikard 10 Report post Posted August 28, 2008 Ok... 50% takk til deg ;D Quote Share this post Link to post Share on other sites