Gå til innhold

forsterker til å drive to rf punch p2 12"

Ranger emnet


MGR

Anbefalte innlegg

Du kan ihverfall ikke bruke den forsterkeren. For det første så er det en 4kanals forsterker, så den egner seg dårlig til sub, også er den alt for liten til de subene...

 

Subene dine er jo ikke akkurat de råeste som finnes, men jo større forsterker, jo bedre.... Jeg for min del hadde byttet suber, eller klart meg med en soundmagus x-1502 på de rf subene, frem til jeg hadde råd til bedre suber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ihverfall ikke bruke den forsterkeren. For det første så er det en 4kanals forsterker, så den egner seg dårlig til sub, også er den alt for liten til de subene...

 

Subene dine er jo ikke akkurat de råeste som finnes, men jo større forsterker, jo bedre.... Jeg for min del hadde byttet suber, eller klart meg med en soundmagus x-1502 på de rf subene, frem til jeg hadde råd til bedre suber

4 kanals funker fint på sub det;) aldri hatt noe problem med det, den forsterkern har vært brukt og drive to 12" før..

 

hadde ikke tenkt de subene i første omgang.. bestilte p1, med vart noe tull med ordern og de brukte litt lang tid med å få sendt, så fikk p2 til samme pris som p1, så sa jo at det var greit.. men tenkte ikke på at de var to spolet, og da trenger jeg større forsterker, men skal bestille nå vil jeg tru.. funker denne greit?

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4086&katid=37&mid=m436&id=&vn=736

eller kan jeg gå for en som er mindre?

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ihverfall ikke bruke den forsterkeren. For det første så er det en 4kanals forsterker, så den egner seg dårlig til sub, også er den alt for liten til de subene...

 

Subene dine er jo ikke akkurat de råeste som finnes, men jo større forsterker, jo bedre.... Jeg for min del hadde byttet suber, eller klart meg med en soundmagus x-1502 på de rf subene, frem til jeg hadde råd til bedre suber

 

Vel det har aldri vært noe problme å brukt en 4 kanals forsterker på subber... disse er dog dobbelt spole så man kan parallell kobler man spolene på begge subbene så har man 2 subber på 2ohm.. men den forsterkern er i svakeste laget ja ( er min forsterker) , har dog selv brukt den på 2 earthquake 12" i lukka kassa og det funka veldig bra. men det var igjen dobbeltspole..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt mye mer dritt om dynabel, og rf veit jeg leverer mer eller mindre det de sier, men vart en blaupunkt forsterker:)

 

Samme det, hvis du liker RF, så er jo det fint for deg.

 

Men skjønner ikke helt hvorfor du spør om tips til forsterker her inne, når du går å kjøper noe helt annet... En soundmagus forsterker til rett over 1000 lappen hadde vært mye bedre en den blaupunkten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme det, hvis du liker RF, så er jo det fint for deg.

 

Men skjønner ikke helt hvorfor du spør om tips til forsterker her inne, når du går å kjøper noe helt annet... En soundmagus forsterker til rett over 1000 lappen hadde vært mye bedre en den blaupunkten ;)

haha.. tosk.. hvordan kan du vite hva slags forsterker jeg har kjøpt, og si at en forsterker er bedre enn en anna en blir vel litt feil det også..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4087&katid=37&mid=m436&vn=736 <-- en T10001BD holder til og drive de..

 

en ting jeg ser igjen som jeg ikke skjønner det er hvorfor driver folk og anbefaller Dyngabell? det er som en Nad forsterker til huset.. altså noe som ikke duger.

sorry meg men de har ikke klart og lage 1 eneste forsterker som kunne vært med i en "lyd" konkuranse.

 

Nei jeg anbefaller den RF om du skal ha en forsterker til og drive de..

 

Ellers kan du kikke litt på Focal sine.

BMW E46 2003

VW Golf MK 3 Cab. Solg

Volvo S40 - Solgt

Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. tosk.. hvordan kan du vite hva slags forsterker jeg har kjøpt, og si at en forsterker er bedre enn en anna en blir vel litt feil det også..

 

Du som er tosk nå, du skriver jo at du har kjøpt en blaupunkt forsterker, så da vet jeg hva jeg snakker om ;)

 

Når det er sagt, så er det jo 90% fjortisser her inne, som TROR de kan alt, og vet hva som er best fordi de har testet ETT merke, og det ble det lyd av... Se bare på han som sier dyngabell, han har KANSKJE testet noe fra dynabel, som da sikkert har tatt kvelden, men han nevner ingenting om mulig feilkoblinger osv ;)

 

Selv har jeg drevet med bilstereo i snart 20 år, og har testet VELDIG mye forskjellig, så jeg vil si jeg har endel erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår