Gå til innhold

dekk?? best men billig?

Ranger emnet


Ælen!

Anbefalte innlegg

Hva slags dekk vil dere anbefale på bruke på 18" felg

 

Har ikke lyst til å kjøpe det billigste og dårligste, om jeg kan kjøpe ett som er helt ok til noen kroner mer.. om dere skjønner hva jeg mener?? :P

 

Hvilken type dekk er billig men fortsatt ikke dritt dårlig? :P

 

Mulig dette blir litt feil post, men er jo til en bmw 3serie så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode og billige dekk henger ikke sammen. Likevel vil jeg påstå at Nankang NS2 er ett godt dekk i FORHOLD til hva det koster. Men klart at ett skikkelig ett som koster nesten dobbelt så mye vil være bedre på de aller fleste punkter.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags dekk vil dere anbefale på bruke på 18" felg

 

Har ikke lyst til å kjøpe det billigste og dårligste, om jeg kan kjøpe ett som er helt ok til noen kroner mer.. om dere skjønner hva jeg mener?? :P

 

Hvilken type dekk er billig men fortsatt ikke dritt dårlig? :P

 

Mulig dette blir litt feil post, men er jo til en bmw 3serie så :P

 

jeg kjører på noen veldig greie dekk, de er heller ikke kjempe dyre, men heller ikke så altfor billige å det er nankang dekk, de er veldig greie :)

hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt de dekkene.. :)

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for gode svar :)

kjøpte meg felger og dekk for noen dager siden så for min del er det lite nytte i denne tråden nå ;P

 

jeg kjører på noen veldig greie dekk, de er heller ikke kjempe dyre, men heller ikke så altfor billige å det er nankang dekk, de er veldig greie :)

hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt de dekkene.. :)

 

Ble faktisk Nankang dekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår