Gå til innhold

vaktbikkjer i bilen

Ranger emnet


tingelingtingelang

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sitter på et dyrt stykke bil, og trenger noen tips ang. vokt av bil.

Det herjer med tyveri rundt i området hvor jeg bor, der felger, dekk og andre ting blir rappet fra bilene.

 

Jeg har lest et sted at noen bruker hunder til å vokte bilene sine.

At man kan trene opp små,hissige kjøtere til å " bo " i bilen på nattestid.

Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld for at jeg spør; men hvor mye nytte gjør en illsint Peugeot-Frisé i baksetet hvis noen skal knabbe felgene? Trenger da ikke og faktisk ÅPNE bilen for det? ;)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dobermann fungerer bra. Jeg hadde S4 (bankraner bil) som jeg kjørte rundt å parkerte på lørenskog. Gadd aldri å låse bilen når bikkja var der.

 

Noen biefekter var det da, som en deilig hundelukt som man aldri blir kvitt fra bilen igjen

 

Forøvrig fikk jeg testet bikkja engang en bekjent skulle hente noe fra bilen når jeg ikke var der. Åpnet døra og der satt en stor dobermann og viste fram glinsende tannrader :) Funker fett som faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha hund i bilen over natta høres ut som en mindre lur idé... Og som nevnt over her, de trenger jo ikke åpne bilen for å skru av felgene, men hunden gjør kanskje når de kommer..så du hører det ;)

 

Parker med sida på bilen så nært inntil en vegg du klarer er et tips..de gidder ikke ta 2 felger sikkert :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår