Gå til innhold

Vanskelig og selge Us biler om dagen.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det der er gamle priser... Først kostet min 310 000 som jeg betalte for den i Februar 2007, så steg prisene nå har dem satt dem ned igjen ifølge dem pgr. av lav dollarkurs. Er den prislista jeg siterer til som er gjeldende.

 

OK. Skjønner fortsatt ikke hvordan du kan få 20.000 under nypris i innbytte - den forhandler'n burde jo ha gått konk for lenge siden, han kan jo aldri bli kvitt bilen uten å tape stort på den..

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Skjønner fortsatt ikke hvordan du kan få 20.000 under nypris i innbytte - den forhandler'n burde jo ha gått konk for lenge siden, han kan jo aldri bli kvitt bilen uten å tape stort på den..

Nja det er ett av de bilfirmaene som faktisk har penger i pluss her i byen, så det tviler jeg på så penger tjener dem, men kanskje ikke så mye på meg nei;)

GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
men når 16 verksted ansatte nekter å skru på slike biler, er det positivt eller negativt med tanke på at bilen er så "bra"?

 

er det positivt at man kan stjele den bilen ved bruk av en kjøkkensaks og litt vett i skallen?

visste du at man ikke trenger å knekke rattlåsen på de bilene, men isteden dra ut en wire? er det positivt? eller at man ikke trenger å bryte opp tenningslåsen for å starte dsse bilene selv med startsperre chip i nøkkelen?

og attpå til så klarer ikke importøren å skaffe vanlige deler til bilen...

 

nei takke meg til TYSK kvalitet..

 

Hadde en Audi A6 2.5TDi for noen år siden. Skiftet hjullagre og forstillingsdeler like ofte som jeg byttet olje. Byttet alt av elektronikk for startsperra på løpende bånd... kostnad 10000+. Reparasjon av elektriske dippedutter på klimaanlegget kr 8000+. Tysk kvalitet? Nein danke. Sehr teuer, ja.

-06 Dodge Durango 5.7L LPG

-88 Chevrolet Caprice Brougham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår