Gå til innhold

Signalkabler til forsterker på BMW

Ranger emnet


mathen

Anbefalte innlegg

Hei. Har en BMW 330xd 2003 modell, med cd veksler og navigasjon. Har kjøpt meg anlegg og har lagt opp alt av ledninger bortsett fra signalkabler. Fikk med en slags converter som skulle "stjele" bass fra en av høyttalerene bak. Er helt grønn på å gjøre det på denne måten. Kan noen forklare meg hvordan jeg gjør det? Gjerne illustrert med bilder om mulig også =P På forhånd takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det hende jeg er stokk dum; men har du tenkt og bruke bilens orginale spiller? Skjønner ikke hvorfor du skal ha noe behov for noen konverter noe sted hvis ikke? :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sånn integrert jævel.. sikkert et reint hælvette å få ut.. vet ikke helt hvordan det ser ut bak der heller. og det hørtes så enkelt ut å gjøre det på den måten.. har hatt det på en tidligere bil, men da var det noen andre som hadde gjort jobben før meg=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært borti slike spillere før, så der kan jeg nok ikke hjelpe deg :\

Men hvis du lurer på noe er det vel bare og ringe til en bilstereo-sjappe? Er jo nok av de :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva du har kjøpt og hvordan det er tenkt lagt opp, men er det noe som ligner denne du har fått med?

D902.jpg

Det er da et par ledninger som skal kobles til høyttalerkontaktene, også får du ut et par RCA/Phono-kontakter som kobles til subkassa/forsterkeren din...

 

Av nysgjerrighet ellers, hva er du har kjøpt av anlegg til den bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ein sånn dings du har kjøpt? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466&katid=78&mid=m436&id=&vn=736

Du kobler deg inn på høgtalerene som er bak. Eg er litt usikker på om du kan bruke høgtalerene bak, eller om dei må kobles ut. Men eg rekner med at TransMedia kan svare på dette.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår