Gå til innhold

Stereo i alfa romeo gtv

Ranger emnet


joHIME

Anbefalte innlegg

Nydelig bil, fin farge :) Hvilken motor står i vogna?

 

Hvordan har du planer om å bygge subben? Er jo relativt liten plass i bagasjen, hvor store er elementene? 10"?

Hertz er jo italiensk bilstereo som er kraftig anbefalt på norges alfaforum :)

 

Om gtv kommer på gårdsplassen min, så regner jeg enten med å hive to 8" i hattehylla, eller en kasse med en 10" subb i bagasjen..ville helst ikke bruke opp hele bagasjeplassen heller i bilen, det er jo på hele 155 liter :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, fin farge :) Hvilken motor står i vogna?

 

Hvordan har du planer om å bygge subben? Er jo relativt liten plass i bagasjen, hvor store er elementene? 10"?

Hertz er jo italiensk bilstereo som er kraftig anbefalt på norges alfaforum :)

 

Om gtv kommer på gårdsplassen min, så regner jeg enten med å hive to 8" i hattehylla, eller en kasse med en 10" subb i bagasjen..ville helst ikke bruke opp hele bagasjeplassen heller i bilen, det er jo på hele 155 liter :D

 

 

takker, sålangt så er jeg stor førnøyd med bilen selv.. Er en 2liter twinspark på 155hk eller no sant. :P men går greit nokk :)

 

det er 2 8" subber jeg skal bruke, lage meg en ny plate i bunnen av bagasjerommet og felle ned forsterker og subbene... slik at det faktisk går ann å ha en handle pose dær. :)meenn hva skal man med bagasjerom.. baksetene på disse bilene er jo som skapt for den slaks bruk :P

 

vurderte selv å plasere di i hatthyllen men da blir det bra mye modifisering som må til, trur heller jeg ville gått får 2 karftige 6,5" subber isåfall.. di passer rett i hullene som er dær :)

00-Alfa romeo GTV

85-corolla (X)

86-Rx7 (X)

93-Accord (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de 2 kraftige 6.5" (som du linket til tidligere)gir bra nok trykk i en gtv, om de spiller like bra som feks. 1 kurrant 10" i bagasjen i kasse?

Mye lettere jobb å koble til alt da, istedenfor å begynne å fikle med bagasjerommet?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja si det.. tror heller jeg ville gått for en 10" til noen tusen lapper med skikkelig trykk i :).. spiller litt dypere i bassen.. ;)

blir ikke så mye ledninge styr i disse bilene, da batteriet står i bagasjen.. blir litt mindre kabler å strekke da. :)

 

foresten.. er det noen andre som har dynamo støy i disse bilene??? alt av stereo er orginalt i min, men det er antydning til susing i høytalerne. :S

00-Alfa romeo GTV

85-corolla (X)

86-Rx7 (X)

93-Accord (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2x12 i hattehylla?!?! Galskap, rett og slett madness :D Legg GJERNE ut masse forskjellige bilder av prosessen! :)

Personlig, hadde jeg gått crazy med hattehylla,så ville jeg heller ha fyrt i 2x10" :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår