Gå til innhold

'67 Buick Skylark Custom

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel slenge opp noen bilder igjen da;)

Er litt dårlig kvalitet nå da, serveren var nede, så må oppdatere med skikkelige bilder når den er oppe og går igjen :race

 

Oppdaterte alle bildene slik at de havna i første post istede jeg :)

Endret av Popp

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ser at jeg helt glemte bilder av interiøret, som faktisk ble helt nyopptrekkt i alt fra tak til gulv når bilen ble lakkert..

 

105688-1015703.jpg

 

105688-1015701.jpg

 

 

 

Er fortsatt kjempefornøyd med bilen, men har ett lite bensinproblem, når jeg tar kickdown eller bånn gass går den pent og jamt opp til 60-70 miles så dør den ut, slipper jeg gassen litt kommer denn småfjuskende tilbake etter hvert, akkurat som at den ikke får nok bensin..

 

Noen ideer på hva det kan skyldes?

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Endelig bytta ut trerattet til ett som passa inn litt mer i interiøret(Flåklyparatt hører hjemme i Il Tempo!)

 

Videre blir det montert 3 målere litt diskret på undersida av dashbordet, samt at jeg skal male opp allt det brune og få gjemt ledningene som henger ned under der iløpet av vinteren.. Og så bli det nye endestusser på eksosen ettersom at de gammle ikke ser ut.

 

105688-1245758.jpg

 

105688-1245759.jpg

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydeli bil :)

satser på vi møtast på eit treff til sommern.

 

Skal ikke se bort ifra at vi treffes på noe treff nei, er bare å slå av en bilprat om du ser bilen det ;)

 

Likte det nye rattet ditt :) men likte det gamle også hehe! Du må komme til Røros på Burnoutweekend til sommern. Se etter en blå '73 Charger ;)

 

Tror faktisk det var snakk om at Amcarklubben i Verdal muligens skulle dit i år også, så kan fort være at jeg kommer, ikke så langt egentlig heller om man får med seg noen kamerater og drar dit..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, og meget spesiell farge. Den likte jeg. Gratulerer med flott AmCar:)

 

Åssen gikk det med småskadene under transporten av bilen? Fikk du noe dekning for det? Eller var det for ubetydelige skader?

 

Hadde heldigvis tenkt på forsikring før jeg frakta bilen, så hadde betalt inn 1000 kroner for å ha den forsikra over dammen, så fikk 9 lapper for å fikse disse småskadene, så blir vel ett lite overskudd der ser det ut til.. Forsikringsfolka er mye greiere når det kommer til Amcars virker det som :)

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heldigvis tenkt på forsikring før jeg frakta bilen, så hadde betalt inn 1000 kroner for å ha den forsikra over dammen, så fikk 9 lapper for å fikse disse småskadene, så blir vel ett lite overskudd der ser det ut til.. Forsikringsfolka er mye greiere når det kommer til Amcars virker det som :)

 

Enda godt det da! :)

 

Regner med at det funker helt fint å handle bil via Ebay.. Dette er noe jeg har hatt veldig stor skepsis til, men det trenger ikke å være farlig virker det som.

 

Har handla mye annet rart der som jeg er veldig fornøyd med, men bil blir liksom noe helt annet..

 

Prismessig kan det vel være mulig å gjøre et skikkelig kupp sikkert, sammenlignet med prisene her hjemme? Selv med frakt og alt som tilkommer?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt det da! :)

 

Regner med at det funker helt fint å handle bil via Ebay.. Dette er noe jeg har hatt veldig stor skepsis til, men det trenger ikke å være farlig virker det som.

 

Har handla mye annet rart der som jeg er veldig fornøyd med, men bil blir liksom noe helt annet..

 

Prismessig kan det vel være mulig å gjøre et skikkelig kupp sikkert, sammenlignet med prisene her hjemme? Selv med frakt og alt som tilkommer?!

 

Anbefaler det faktisk veldig, er flere herfra som har gjort det mye, fattern har vel tatt hjem 15-20 biler snart, og ikke fått ett bomkjøp ennå, og en annen i klubben har vel ett bomkjøp av 10 biler eller noe slikt han har tatt hjem..

 

Man må vel bare være nøye på bildene av bilen, biler uten bilde av motorrom og interiør blir ikke kjøpt for å si det sånn, og bilde av understell og eventuelle småskader er jo selvfølgelig ett pluss.. Og det lønner seg som regel å sjekke opp at selger ikke har for mye negative feedbacks, handler som regel kun av folk med masse gode feedback vi.

 

Prismessig er det mye å spare faktisk, tror nok fattern i snitt har tjent rundt 20-30 lapper på hver bil, og mulig mer på noen få.

 

Er jo bare å se litt på eBay så ser man det fort, blir fort 16-18 lapper i frakt, så er det bare å legge på 25% på både frakt og bil så har du summen hjemme i Norge uten skilt, og skilter er vel 4500 vel?

 

Buicken min kom iallefall på litt under 90 lapper ferdig på veien, noe jeg syns er meget billig for en bil som er så godt som helt strøken med ny lakk, felger og interiør

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler det faktisk veldig, er flere herfra som har gjort det mye, fattern har vel tatt hjem 15-20 biler snart, og ikke fått ett bomkjøp ennå, og en annen i klubben har vel ett bomkjøp av 10 biler eller noe slikt han har tatt hjem..

 

Man må vel bare være nøye på bildene av bilen, biler uten bilde av motorrom og interiør blir ikke kjøpt for å si det sånn, og bilde av understell og eventuelle småskader er jo selvfølgelig ett pluss.. Og det lønner seg som regel å sjekke opp at selger ikke har for mye negative feedbacks, handler som regel kun av folk med masse gode feedback vi.

 

Prismessig er det mye å spare faktisk, tror nok fattern i snitt har tjent rundt 20-30 lapper på hver bil, og mulig mer på noen få.

 

Er jo bare å se litt på eBay så ser man det fort, blir fort 16-18 lapper i frakt, så er det bare å legge på 25% på både frakt og bil så har du summen hjemme i Norge uten skilt, og skilter er vel 4500 vel?

 

Buicken min kom iallefall på litt under 90 lapper ferdig på veien, noe jeg syns er meget billig for en bil som er så godt som helt strøken med ny lakk, felger og interiør

 

Hmm, såpass ja. Underkant av 90 lapper for din ferdig på veien vil jeg kalle et kupp ja!

 

Nå har jeg allerede fullt opp med prosjekter som må gjøres unna, men kan være kjekt å vite om man skulle tenke på import siden. Eller for alle andre som kanskje lurte på akkurat det samme;)

 

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, såpass ja. Underkant av 90 lapper for din ferdig på veien vil jeg kalle et kupp ja!

 

Nå har jeg allerede fullt opp med prosjekter som må gjøres unna, men kan være kjekt å vite om man skulle tenke på import siden. Eller for alle andre som kanskje lurte på akkurat det samme;)

 

Takker for svar:)

 

Kan vel også nevne med det samme da at angående frakta så ringte vi til Autolink i Drammen, de tar faktisk inn så og si allt av(om ikke alt) nybiler til Norge. De ga oss en adresse i USA som selger måtte sende vognkortet til, så dro en fraktagent i USA iveg og henta bilen og frakta den til havna i New York, ble mye innenlandsfrakt ettersom at jeg henta min i Ohio, men er 100% verdt det ettersom at du får den på bilskip istede for containerskip. Disse fikser også momsregninga og slikt for deg ettersom jeg forstod det når jeg tok inn min.

 

California Shipping er ett firma som er en del brukt til å ta hjem biler fra den siden av statene, drives av ei svensk dame faktisk, disse driver med containerfrakt, noe vi egentlig ikke liker, for containerne er såppas trange at for å komme seg ut av bilen og containeren må de krype over bilene på tur ut, noe som selvsagt kan lage småbulker og riper om du er skikkelig uheldig.

Tar også litt lengre tid med båt fra California, noe alle som har sjekka en globus vil finne ut av selv ;)

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår