Gå til innhold

Hvor får man kjøpt bilvrak (før de kommer på dynga)?

Ranger emnet


BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Hepp!

 

Leiter etter et norskregistrert bilvrak, type bil med motor - RX7, Evo, WRX, osv...

 

En kompis prøver å få tak i en PT Cruiser.

 

Er det noen som vet hvor man får kjøpt slike biler før dynga får dem, evt. før noen kjøper dem og bygger dem opp igjen?

 

Ønsker kun svar fra de som faktisk VET hvor jeg kan henvende meg for et konkret svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke kjøpt det privat. må jobbe på verksted for det. å da kan man kjøpe det hvert 2. år elns..

er det til oss i allefall..

 

kjøper så mange jeg vil jeg :)

 

forsikringsbiler.no er vel forsikringsselskapene sin samordning,men du finner jo alltids diverse vrak på finn.no og autodb...

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste vrakene du finner på finn og autodb er biler som ikke har registrert skadene sine hos forsikkringa. For skal du kjøpe noe av forsikkringsselskapet så må du i utgangspunktet jobbe på/med oppretting av biler og være "godkjent"

 

Jobber selv innenfor et felt som har mye med skada biler å gjøre, og selv vi får ikke kjøpt vrakbilene av forsikkringa ikke så mye som en eneste del av dem heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste vrakene du finner på finn og autodb er biler som ikke har registrert skadene sine hos forsikkringa. For skal du kjøpe noe av forsikkringsselskapet så må du i utgangspunktet jobbe på/med oppretting av biler og være "godkjent"

 

Betyr det at jeg ikke kan kreve å få bilen min utlevert etter forsikringsoppgjøret hvis den blir kondemnert?

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at jeg ikke kan kreve å få bilen min utlevert etter forsikringsoppgjøret hvis den blir kondemnert?

 

ved kontantoppgjør så får du beholde bilen om du vil det mot et fradrag av vrakverdien. slikt må en nesten bare spørre om for det er sjelden de spør om det selv....

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøper så mange jeg vil jeg :)

 

forsikringsbiler.no er vel forsikringsselskapene sin samordning,men du finner jo alltids diverse vrak på finn.no og autodb...

jepp.. det jeg mente, det er til oss;)

 

men å kjøpe vrak og bygge opp igjen, er det nesten umulig å tape noe på..

 

så ingen dum ting:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår