Gå til innhold

Varsel lampe 1991mod 309

Ranger emnet


R-Power

Anbefalte innlegg

Halla.

Lurer på ei varsel lampe som begynte å lyse i 309`n til madamen.

 

Liten rund lampe med et snodig symbol, vanskelig å forklare men ser ut som ett motor tegn med en K lignende sak inni.

Er vel noen Peugot huer her inn som kan svare?

 

Mvh

Erik P.

2004 Dodge RAM SRT-10

1992 Volvo 240GL

1982 Volvo 242T Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla.

Lurer på ei varsel lampe som begynte å lyse i 309`n til madamen.

 

Liten rund lampe med et snodig symbol, vanskelig å forklare men ser ut som ett motor tegn med en K lignende sak inni.

Er vel noen Peugot huer her inn som kan svare?

 

Mvh

Erik P.

 

 

Da har du motorfeil ! Ikke kjør mye med bilen for å si det slik. dra på BOS eller der de reparer peugeot å la de ta en diagnose test...... Sjekk olje, og vann på radiator. Pass på varmen på begge deler om du MÅ kjøre med den...

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , jeg fikk et tips til som også ender med at du må få tatt en diagnose av den. Her er tipset:

 

"Motorfeil lampa eller K lampa vises når en av giverene, følerene etc som er koblet mot motorstyringa ikke sender de signalene de skal. Det behøver ikke være farlig å kjøre med. Som oftest går bilen i Limp home modus etter en sånn feil er registrert. Få bilen til en som kan å lese feilkoder så ser du fort hva det er. Hvis den lyser litt av og til pleier dette å være gåen lambda sonde... "

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår