Gå til innhold

Kva "datasprut" skal eg velge ?

Ranger emnet


Lars Magne

Anbefalte innlegg

DTA S40 koster 7500,- inkl mva. Har det du trenger, og overaskende mye "gadgets" i software. Ta kontakt med Bjørnstad Bil.

 

Hør på Haugen her. Har selv handlet det jeg trenger av han og Bjørnstad-gutta, og bedre service får du ikke. Er kjempegodt fornøyd med DTA S40 sprutet. Til å være i det rimligere segmentet, får man overraskende mye med på kjøpet.

 

DTA3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har jeg sagt at dette kostet 7500,-? Les før du stiller spørsmål.

 

Stilte heller ikke ett spørsmål.

Men vist du ser åssen posten er lagt sammen så står det først at du får mye for 7500 osv.. så skriver du at det er overraskende hvor mye man får med med det bilde under kan det virke som om det var det som fulgte med.

 

Var bare til opplysning ikke for noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hender jo at det dukker opp brukte motec/autronic sprut også, dette burde jo være et alternativ.

personlig så tror jeg at jeg hadde heller gått for et brukt motec/autronic sprut enn noen av de " billigspruta"

 

Så "billigspruta" virker ikke da mener du??

 

De holder nok for 90% av motorene som blir bygd i kongeriket Norge hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spørsmål du må stille deg selv først.

 

-Hva er du ute etter

-hvem skal mappe

-hva er budsjettet

-hvor mye kan jeg gjøre selv

-hvor mye kan jeg sette meg inn i selv

 

Skal du ikke mappe selv, må du finne ut hvem som skal mappe, så kjøper du sprutet den som skal mappe anbefaler

 

Har kompiser som har fått gode resultater med Emerald.

 

Dave Walker som eier firmaet skriver i Practical Performance Car og har gitt ut bøker om mapping og sprut

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår