Gå til innhold

Eu kontroll for seint

Ranger emnet


Ja__9

Anbefalte innlegg

Hei! Bilen skulle vært vist i mai, men en fjær knakk så jeg fikk ikke vist den. viste den for en uke siden og håndbrems tok ikke godt nok bak så jeg måtte vise den på nytt..

 

Problemet er at jeg ikke kunne få time før 15. juni :S stikker onkel politi av med skiltene mine da, eller får jeg en ny måned å ordne på når eg viste den nå i mai??

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir tatt med ut i skogen og skutt. Gjentatte ganger.

EEEEELLER så blir du bare avskiltingsbegjeret pga. manglende PKK :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bilen skulle vært vist i mai, men en fjær knakk så jeg fikk ikke vist den. viste den for en uke siden og håndbrems tok ikke godt nok bak så jeg måtte vise den på nytt..

 

Problemet er at jeg ikke kunne få time før 15. juni :S stikker onkel politi av med skiltene mine da, eller får jeg en ny måned å ordne på når eg viste den nå i mai??

 

Ta med deg bevis på at du har den timen i bilen og bruk bilen kun da du er nødt til å bruke den. så går alt bra

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøøøh? å dette betyr?

 

Søknad om utsettelse på periodisk køyretøykontroll - BN xxxxx

 

 

Viser til Deres henvendelse vedrørende utsettelse periodisk kontroll på kjøretøy med kjennemerke BN 50444.

 

I følge våre forskrifter i forbindelse med periodisk kontroll er det her ikke grunnlag for å gi ytterligere frist for godkjenning.

 

 

Vi gjør oppmerksom på at kontrollen kan tas 4 måneder forut kontrollmåneden.

 

 

 

Seksjon for trafikant og kjøretøy

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøøøh? å dette betyr?

 

Søknad om utsettelse på periodisk køyretøykontroll - BN xxxxx

 

 

Viser til Deres henvendelse vedrørende utsettelse periodisk kontroll på kjøretøy med kjennemerke BN 50444.

 

I følge våre forskrifter i forbindelse med periodisk kontroll er det her ikke grunnlag for å gi ytterligere frist for godkjenning.

 

 

Vi gjør oppmerksom på at kontrollen kan tas 4 måneder forut kontrollmåneden.

 

 

 

Seksjon for trafikant og kjøretøy

 

Det betyr at du ikke fikk godkjent utsettelsen, Dem sier også at neste gang du skal på EU-kontroll så kan du gjøre det 4 mnd før du har frist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår