Gå til innhold

Von Braun - Track, Sea and Party - Fredrikstad

Ranger emnet


magnusalexander

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte på Fredag når jeg begynte å møte mange fine biler. Skjønte fort at det måtte være noe spesielt når det kom 6 og 7 Ferrarier i rekke på veien. Var selvfølgelig Von Braun som arrangerte Track, Sea and Party i Fredrikstad og på Rudskogen.

 

Fikk dratt opp kameraet etter jeg allerede hadde passert en hel del av bilene, men noen av de fikk jeg fanget opp:

 

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

04.jpg

 

05.jpg

 

06.jpg

 

07.jpg

 

08.jpg

 

09.jpg

 

10.jpg

 

11.jpg

 

12.jpg

 

13.jpg

(Morsomt navn på skiltet...)

 

14.jpg

 

15.jpg

 

16.jpg

 

17.jpg

 

Ikke ofte jeg er så nære på å kjøre av veien i grunn. Dette var bare 17 av de ca. 70 bilene jeg møtte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen svare meg på hvor disse bilene var utstilt i Fredrikstad? Jeg vet noen av dem var utstilt i det nye SAS-hotellet men dette var kun 7-8 stykker ettersom jeg skjønte. Lokalmediene hadde jo hypet opp dette litt i forkant. Skuffelsen ble rimelig stor da jeg både 16. og 17. mail prøvde å finne disse bilene i Fredrikstad uten hell. Det stod blant annet at de skulle være i Gamlebyen. Jeg var der begge dagene uten å se en eneste bil. Ikke hang det et eneste skilt eller annen informasjon i byen hvor disse bilene var. Folk jeg snakket med ante ikke om noen biler i det hele tatt.

 

Skjønte ikke helt poenget med å hause opp dette hvis bilene omtrent aldri var i byen. Det skulle vel være rundt 120 biler? Alt jeg så var en Viper i rundkjøringen ved Fredrikstad-brua etter FFK-kampen på fredag. Da var klokka rundt 2030.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var der ja ? Hadde ikke tilfeldigvis en dame ved din side ? Vi kjørte etter noe rødt greier på vei ut derfra i en svart golf

 

 

Jeg hadde ikke ei dame ved siden av meg nei, men det lå en svart golf etter meg fra Rudskogen og nesten inn til Sarpsborg.

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen svare meg på hvor disse bilene var utstilt i Fredrikstad? Jeg vet noen av dem var utstilt i det nye SAS-hotellet men dette var kun 7-8 stykker ettersom jeg skjønte. Lokalmediene hadde jo hypet opp dette litt i forkant. Skuffelsen ble rimelig stor da jeg både 16. og 17. mail prøvde å finne disse bilene i Fredrikstad uten hell. Det stod blant annet at de skulle være i Gamlebyen. Jeg var der begge dagene uten å se en eneste bil. Ikke hang det et eneste skilt eller annen informasjon i byen hvor disse bilene var. Folk jeg snakket med ante ikke om noen biler i det hele tatt.

 

Skjønte ikke helt poenget med å hause opp dette hvis bilene omtrent aldri var i byen. Det skulle vel være rundt 120 biler? Alt jeg så var en Viper i rundkjøringen ved Fredrikstad-brua etter FFK-kampen på fredag. Da var klokka rundt 2030.

 

Det var ingen utstilling i Fredrikstad, men det ble avholdt en middag der inne og folk måtte parkere bilene litt her og litt der siden det var mange som skulle ligge over til dagen etter.

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke ei dame ved siden av meg nei, men det lå en svart golf etter meg fra Rudskogen og nesten inn til Sarpsborg.

 

Okey hukommelsen som svikter igjen :)

 

Hadde håpt på ett race vi, men smart nok tok du det rolig :)

(Siden politiet elsker å kontrollere den strekningen etter treff)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey hukommelsen som svikter igjen :)

 

Hadde håpt på ett race vi, men smart nok tok du det rolig :)

(Siden politiet elsker å kontrollere den strekningen etter treff)

 

 

Race med en Golf:lol:

 

Neida, jeg racer vel egentlig ikke på offentlig vei, i hvertfall ikke på vei bort fra et treff hvor onkel blå ofte ligger og lurer i buskene. Jeg tar det gjerne på et banetreff hvis du vil...

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtte på 6-7 stk av den Ferrarien på bilde 6 ved årum på den tiden jeg og, i forskjellige farger. Trodde det var en eller annen bil forhandler som skulle stille ut noen biler jeg, i og med at de fleste som kjørte bilene så ut som de var i 20 årene, og alle kjørte sakte og pent.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår