Gå til innhold

dårlig betalt jobb!?

Ranger emnet


Zimmern86

Anbefalte innlegg

litt off topic det her men men. Hva er det du sender?

 

Glomma Papp lager pappen fra reserkulering og til ferdige esker. ;)

 

Enda mer offtopic: Sender sortert papp som er presset i baller a 1,2 meter.. :D

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Under 18: Gikk med avisen i 1 mnd som 15-åring, tjente ca 1100 kr.

Over 18: Jobbet på Shell for 99 kr timen i grunnlønn, hadde heldigvis bare skift med tillegg..

Nå: Deltid for ca 140 i grunnlønn + 7 kr i frysetillegg + inntil 4x40 for forskjøvet arbeidstid =)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før læretia(etter skolen) Ekstrahjelp på Expert... 89,- i timen var det vell! Gikk litt opp etterhvert, men husker ikke hvor mye

 

Nå er jeg lærling...

7 - 15 hver dag. Fast mnd lønn på 13 500,- brutto, borteboerstipend, billig buss til jobb, 2500 inkl strøm for leilighet. Så koser meg jeg selv om ikke lønna er topp!

 

Hopper vell opp til over 20 000,- i september...

pluss overtid da=)

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårligste betalte jobben var vel og gå med avisen om morgen før posten. tjente vel ca 125 kr timen.

 

Beste betalte jobben har jeg no. Tjene i gjennomsnitt 350-400 kr timen på gode produkter. men har jo vert nedi 140-160 kr timen. provisjonsbasert lønn. digger det :)

så vil si at i snitt er man vel på 300 kr timen +.

 

Skal starte på skolen til høsten så da er det fint og kombinere det med skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårligste betalte jobben var vel og gå med avisen om morgen før posten. tjente vel ca 125 kr timen.

 

Beste betalte jobben har jeg no. Tjene i gjennomsnitt 350-400 kr timen på gode produkter. men har jo vert nedi 140-160 kr timen. provisjonsbasert lønn. digger det :)

så vil si at i snitt er man vel på 300 kr timen +.

 

Skal starte på skolen til høsten så da er det fint og kombinere det med skolen.

 

..og du jobber som?!?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta det i kronologisk rekkefølge:

 

4-11 år gammel. Bytte dekk, vaske bil etc:

20kr/timen

 

11-13år gammel: Bytte dekk, vaske bil, vaske huset etc:

40kr/timen

13-15 år gammel: Jobbet for Aftenposten med søndagsruten 07:00-09:00:

60kr/timen.

16-22år gammel: Jobbet i matbutikk. Begynte på 63kr/timen og steg til 105kr/timen når jeg var 22.

19-23år gammel: Jobbet på studiestedet jeg studerte:

110kr som steg til 130kr før jeg sluttet.

23-24(nåværende alder): Jobber i bank.

150kr som har steget til 230kr/timen.

 

Alle jobbene har vært med å gjøre meg til den personen jeg er. Tenk langsiktig, jobb hardt, drit i lønn. En stilling med elendig lønn er bare et steg på veien mot målet!

 

Hvilken stilling har du i bank?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårligst betalte jobben jeg noensinne har hatt er å bygge motorer på hobbybasis for kompiser som skal ha ting "billig fordi vi er jo kompiser"... eksempel: fått igjen 2000 kr for toppjobber som ut ville kosta 9000... dvs 2000 kr for 8 dagers (45 timer) jobb = 44.50 i timen. Og det er ikke ren lønn...det skal jeg fremdeles betale strøm,verktøyslitasje og materialer av,så sånt blir man ikke rik av.. Tjente 47 kr timen som lærling,etter skatt..så det var faktisk bedre betalt... :)

 

Men så har du gjort mange mennsker veldig glade, samt du har fått litt erfaring; og det teller vel for noe? :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligst var vell lærling tiden. 36 kr timen..

utenom det så klipte jeg plener. fikk 150 kr for 4 timer. men da var jeg 13 år..

 

best betalt er jeg ikke sikker på.. men den diggeste var pizza bud. hehe.. han som drev pizza sjappa skulle begynne med lovlig kjøring (les skatt osv..) så jeg var først ut på lønns ordningen hans.. endte med at jeg lå på 18 000 utbatalt + 300 kr i tips hvær dag. 24 000 ca da. for og kjøre noen pizzaer rundt.gikk ikke lenge til han gjor om på lønnsmåten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår