Gå til innhold

Legger meg til på msn

Ranger emnet


rally_jento

Anbefalte innlegg

Hei

For en god periode nå så har en hel del utlendinger lagt meg til på msn, jeg pleier ikke å godta, men i begynnelsen gjorde jeg jo det for jeg syntest jo det var kjekt at noen la meg til. Men hver gang jeg begynt å snakke me di så var det noe drit, ville ha meg på cam eller vise seg på cam å ja.... æsj... ikke at jeg godtok eller noe. Spurte hvor de hadde fått adressen min fra, så sa de bare at de hadde fått den fra en venn, men jeg kjenner da ikke noen fra utlande. Mange av de var fra Tyrkia å der kjenner jeg vertfall ikke noen. Jeg har heller ikke lagt ut adressen min noen sted så jeg fatter ikke hvor de får den fra.... På en dag kunne det være opp til 3 stykk som la meg til, ble så lei av det. Men hvor får de adressen min fra? Jeg har jo ikke akkurat noe sånn sexy navn på mailen min for å si det sånt.

Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk)

 

BMW 523ia Touring

Hyundai Accent 1996

Ford Sierra 1986 Bilcrossbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha:) ja men jeg liker jo adressa jeg har, hehe. har jo ikke lyst å bytte. men men, får vel bare leve med d:)

 

Såg at de ikke er så vanskelig å få tak i msn her inne på forume, bare til å trykke på meg så får du adressa, haha.

Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk)

 

BMW 523ia Touring

Hyundai Accent 1996

Ford Sierra 1986 Bilcrossbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foruminformasjon Kontaktinfo

Ble medlem: 30.06.06

InnleggTotalt antall innlegg: 40 (0,06 innlegg per dag)

Siste innlegg:

Lime gitter til fanger, hvilken lim?

I dag 11:34

Finn alle innlegg av rally_jento

Finn alle emner startet av rally_jento

 

Dine henviste: 0 Epost:

Send en melding på epost til rally_jento

Privat Melding:

Send en privat melding til rally_jento

 

Øyeblikkelige meldinger rally_jento@hotmail.com

 

Kan jo hede at en av di har lest profilen din og gitt den videre til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. ja kan jo vær, men di e jo fra tyrkia liksom, trur kje dei forstår ka så står innpå her.. for å finna meg må dei jo søka på rally_jento elle noko sånn, å koss sko dei nå komma på å skriva d når di e fra tyrkia?:)

Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk)

 

BMW 523ia Touring

Hyundai Accent 1996

Ford Sierra 1986 Bilcrossbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel nesten som med spam-mail..har du først fått en så kommer det garantert 1000 til når de har adressa di :)

Er nok best å bytte adresse som DavidK sa, men du kan jo satse på at de gir seg tilslutt hehe :)

 

 

(btw. Hei silje hehe :) Espen fra Vikedal her, huske sikkert ikkje kim eg e' men xD)

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel nesten som med spam-mail..har du først fått en så kommer det garantert 1000 til når de har adressa di :)

Er nok best å bytte adresse som DavidK sa, men du kan jo satse på at de gir seg tilslutt hehe :)

 

 

(btw. Hei silje hehe :) Espen fra Vikedal her, huske sikkert ikkje kim eg e' men xD)

 

hehe.. jaja. får berre væra då;) hmm.. espen frå vikedal, hehe.. ittenavn pleie å hjelpa:=) å alder;)

Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk)

 

BMW 523ia Touring

Hyundai Accent 1996

Ford Sierra 1986 Bilcrossbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at du blir lagt til er at du har skrevet mail-adressen din som en hyperkobling, sånn at folk kan bruke et program som henter alle mail-adresser som de vil ha. Et godt råd er å ikke skrive "blabla@hotmail.com", men "blabla @ hotmail.com" på sider der man må skrive mail etc.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår