Gå til innhold

Bare for å irritere; Påtide å finne frem en ny bil..

Ranger emnet


Kebab gud

Anbefalte innlegg

Ok.. jeg vet Mange av dere elsker å sjekke rundt på Finn.no og Autodb.no så her er en oppgave for dere

 

Finn en bil som fyller kravene under

 

1: Gått mindre enn 70.000km

2: Pris 300.000 - 350.000 ()

3: Ikke eldre enn 2004 model

4: Helst Sekser

5: Helst litt gamp (Over 160hk)

6: Ikke Opel, Audi eller VW

7: Helst Navi innebygget

8: Helst RWD

9: Manuell kasse

 

Så sett igang!

 

KAn forresten si at jeg har sett etter en 5-serie .. men den eneste 525i 2004 modellen jeg fant som fylte kravene ble solgt før jeg fikk sett på den og er umulig å finne en 520i med Sportseter og manuell..

 

 

Lykke til!

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk tenkt litt på RX-8.. men forskjelden på en 192 hester og highpower er så stor (når man kjører) at jeg må nesten ha en highpower og den drekker bensin som en fyllik..

 

 

Har også lenge sett på Z4.. var på god vei å importere en for ikke så lenge siden.. probleme er at skal jeg ha BMW.. må jeg ha Navi..vet ikke helt selv hvorfor.. men sånn er det :P, noe som er fordel med 5serien.. for der har alle navi :P

Og jeg har sett etter en 2,2 eller 2,5 Z4 med navi i norge.. og det er dårlig å finne..

 

Og outsider var korrekt.. ettersom det er den syggeste bilen som noengang har kommet ut fra italia :P

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre hvorfor?;)

 

Hva er vitsen med å gå tilbake en en bil man har hatt når det finnes hundrevis av andre biler å ta?

 

og jeg har aldri brukt så mye penger på å fikse feil som på den bilen...

 

husker best da jeg røykla hele E18 når "Ekspansjonstanken" gikk til helvete og 80% av all kjøleveska fordampa på motoren..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAALT for dyr.. og har null interesse i å kjøre rundt i en amerikaner

Interesting.. men på Z4 må det være 2,2liter eller større.. 2literen er ALT for døv..

 

Takk for hjelpen uansett

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår