Gå til innhold

Ny førstebil til meg!

Ranger emnet


Frk. Hagen

Anbefalte innlegg

Jeg har fra før av en 91 mod. MB 230 Stasjonsvogn men vil gjerne bytte den ut om litt til sedan i ett eller annet. Drømmen er celica eller camaro, men det må vente.

 

Budsjettet er mellom 20 og 30k, orker ikke bruke så mye på noe jeg mest sannsynlig bytter ut så fort økonomien tillater det ;)

 

Jeg har sett litt på MB, er svak for de bilene, men vil gjerne ha airbag i det minste. Ellers er ikke elektroniske duppeditter så viktig.

 

Kunne tenkt meg Passat også, men de er ikke pene før 95mod ++ så der sprekker budsjettet i første omgang.

 

Stikkordene er driftsikker, airbag, helsT billig i drift og kle lambo rosa/harry stil.

 

Takker hjertligst for alle forslag :)

 

Noen som vet hvordan gamle BMW'r er?

Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford mondeo er god bil, er en av de beste jeg har kjørt iallfall. Og du har elektriske seter, speil, airbag osv. osv. God bil til billig penge! Har du ikke prøvd en, prvøv! :)

 

Har kjørt mondeo, ja. Helt greit, selv om den var llitt daukjørt. He he.. Skal absolutt sjekke det ut ;)

Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du tenker på gamle BMW'er, hvor gamle du tenker på da?

E30 har ikke airbag, de første E36 har heller ikke, men du vil finne en E36 som har airbag til 30 000, men som da har gått langt, kanskje en 316 eller 318, men det vil gjerne bli en del kostnader på reperasjoner, samt er det ikke registerkjede på disse bilene før 94. En E30 er en god bil å kjøre, men har ikke airbag.

 

Om du vil ha airbag og en bil til 30 000, samtidig unngå mye reperasjoner, er kanskje ikke BMW det beste valget. Men om du luker ut f.eks. airbag så vil du finne mange strøkne E30.

 

E30 og E36 er 3-serie BMW.

 

Ellers finnes det mange andre bilmerker som kanskje fyller kravene dine enda bedre enn det som BMW gjør.

[ ]2010 Jart Skateboard

[x]1996 Nissan Almera 1.4s

[x]1997 BMW E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du tenker på gamle BMW'er, hvor gamle du tenker på da?

E30 har ikke airbag, de første E36 har heller ikke, men du vil finne en E36 som har airbag til 30 000, men som da har gått langt, kanskje en 316 eller 318, men det vil gjerne bli en del kostnader på reperasjoner, samt er det ikke registerkjede på disse bilene før 94. En E30 er en god bil å kjøre, men har ikke airbag.

 

Om du vil ha airbag og en bil til 30 000, samtidig unngå mye reperasjoner, er kanskje ikke BMW det beste valget. Men om du luker ut f.eks. airbag så vil du finne mange strøkne E30.

 

E30 og E36 er 3-serie BMW.

 

Ellers finnes det mange andre bilmerker som kanskje fyller kravene dine enda bedre enn det som BMW gjør.

 

Tusen takk for godt svar :) Etter å ha sett litt rundt ser det ut til at påstandene dine stemmer. Tror ikke den ideele bmw'n ligger i mitt prisleie. He he..

 

Da er det bare å fortsette å lete..

 

:)

Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår