GGGolf Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Lurer på å gå til anskaffelse av ein 96mod golf3 Tdk. Eg lurer på tips til å spørre selgar om før eg ringer på bilen. kva spesielt skal eg sjå etter på ein golf 3 med denne motor. Den har for øvrigt rullet 201000km Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Sjekk den for rust... Disse bilene ruster på de merkeligste plasser... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Vel disse motorene virker som de går frykteliglangt, en venn av meg har en som har rundet 300k km nå. og den puttrer og går, det du kan sjekke er om bakdemperene, registereim, skeislittebremseklosser, om bilen "drar til siden når du kjører rettfram / bremser, sjekk under, foringer osvosv, serviceheftet ( min foreksempel hadde årlig service på møller siden den ble kjøpt i 97 ) Også helt til slutt, noe jeg mener har hørt at turboene bruker å slutte å lade skikkelig, noen som vet no mer+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg