Gå til innhold

Min 07 Mini Cooper S, endelig!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kjører en del med andre ord?
Ja jeg har det, men faktisk ikke noe unødvendig mye. Lengste turen jeg har hatt er på 12 mil tur retur, så det blir mye småkjøring.

 

Men jeg smiler og er gla for vær meter jeg kjører jeg så, møtte på den minien som jeg nevnet som så kliss lik ut den du har kjøpt deg, og de som kjørte den vinket å sto i når de så meg, måtte en dame senere på dagen hun også vinket. Er det hilseplikt når man kjører mini også? (det er jo bare hyggelig da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerdejuni: Tøff bil. Tror jeg har sett en lignende i byen?

 

Mads sl: Hehe... Du kjører tydeligvis endel? Merker selv at KM tikker og går. Blir fort en omvei eller to når man skal et sted bare for å cruise litt ekstra :D

 

Og ja, det er hilseplikt til andre Mini'er (akkurat som MC folka). Synes folk er litt sløve med å hilse her i Bergen. Altfor mange "kjerringer" i Mini Coopere som ikke har fått med seg hilseplikten :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senshi: Ja, det går en helt lik i området, var veldig nå på å kjøpe den.

 

Er veldig nær på å bestille aero sideskjørt til bilen. R56 kontra R53 ser faktisk ganske bra ut med bare sideskjørtene. Koster ca 8000 ferdig montert, en del penger men veldig stor forskjell utseendemessig.

 

Leste her forleden at gjennomsnitt dyno`en til MSC R56 stock ligger på 189 HK. Så motoren yter en del mer en det BMW oppgir. Så med CAI og eksos bikker jeg nok 200 grensen uten problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, det er hilseplikt til andre Mini'er (akkurat som MC folka). Synes folk er litt sløve med å hilse her i Bergen. Altfor mange "kjerringer" i Mini Coopere som ikke har fått med seg hilseplikten :op:

 

Det gjelder nok ikke bare i Bergen.. Ingen her vil hilse på meg=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår