Gå til innhold

Min 07 Mini Cooper S, endelig!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal selvfølgelig ha en slik en:

 

altaairintakela2.jpg

 

"The Alta air intake system for the Gen2 Cooper S follows on from the strong performance gains engineered from their Gen1 Cooper S system. Using a high flow foam filter element with an increased surface area improves performance and response of the Gen2 Cooper S engine, with a proven 10bhp and 10ft-lbs of torque increase."

 

Og dette:

 

milltekcatbackcooperslarge.jpg

 

"This system makes a deeper and sportier tone than the standard system and subtly enhances the look of the rear of the car. There is currently a twin oval tailpipe design with this system. Improves on the Cooper S's power and response, making the car quicker and even more enjoyable to drive. For truely great performance use in conjunction with the Milltek downpipe & high-flow Cat. Please call us for a fixed fitted price on this exhaust system."

 

http://www.lohen.co.uk

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis du skal være så hemmlighetsfull skal jeg og være det. (Grunnen til at jeg spør er fordi en venn av meg, Morten Muller, jobber i Grieg.)

 

Jeg holder på å fullføre mastergraden min i International Marketing og begynner som produktutvikler i et av de større konsumentvare bedriftene i Norge i August.

 

Med base i Bergen, så da kan vi "kappe". Må bare få jobbet litt på bilen først! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke...

 

Har ikke giddet å spørre Jæger...

 

Litt mer viktig for deg kanskje, siden du har kjøpt en såpass ny bil. Må ha kostet litt den bilen ass :)

 

For å være helt ærlig så har jeg fått den til en meget god pris. Var innom finn.no tidligere i dag og fant to nærmest identiske biler som begge har gått henholdsvis 2000 og 3500 km lengre enn min med akkurat samme utstyr til betydelig høyere pris enn det jeg gir.

 

Min kommer med 1 års resterende garanti som jeg kommer til å utvide til 2 år samt at den er STRØKEN i.f Ferdinand-Motor. De mente at man ikke kunne på noen som helst måte avsløre at den i det hele tatt var kjørt.

 

De fortalte at de bilene som er ex-works biler (BMW som har eid dem selv) er alltid 100% strøkne når de kommer til landet. BMW går over dem teknisk samt at alle biler poleres og shines nøye innvendig før de shippes.

 

Så jeg tror med andre ord jeg har vært heldig samt truffet på riktig tidspunkt med kjøp.

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår