Gå til innhold

Takspoiler til Octavia 99 stv

Ranger emnet


arildhe

Anbefalte innlegg

Rs fangeren passer den. men det blir bare noe dyrere...

du trenger 2x nye hovedlamper. 1x ny grill. og. hm,m. hellers ikke noe anet en fangeren. og dekslene i fangere.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mindre du er glad i og skru og kødd mye så er ikke det og bygge om til RS tingen, jeg har bygget om fra 99 mod til 2001 RS front på min selv nå og det er ikke bare bare, det er lykter+blinklys, grill, frontfanger+list, og den stål bjelken vaed lyktene som må byttes, så kommer alle ledningene til lyktene og blinklysa, som ikke passer overens med hverandre, men utenom det er det jo bare gøy, :)

 

 

Fra dette

ghr.jpg

 

Til dette

PICT0408.jpg

 

Jeg er veldig fornøyd med resultates selv...

____________________________________________________________

 

man får jo bakre lyddemper med ende stuss til 600kr hvis du vil det, eks BSbildeler, det med tak vinge er pent på Octaviaen, da får den ikke den egg formen bak som de har orgnalt, :)

 

 

Stå på, og legg gjerne inn noen bilder av bilen.. håper de hjalp litt...

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
mindre du er glad i og skru og kødd mye så er ikke det og bygge om til RS tingen, jeg har bygget om fra 99 mod til 2001 RS front på min selv nå og det er ikke bare bare, det er lykter+blinklys, grill, frontfanger+list, og den stål bjelken vaed lyktene som må byttes, så kommer alle ledningene til lyktene og blinklysa, som ikke passer overens med hverandre, men utenom det er det jo bare gøy, :)

 

Ole

 

 

auu da, jeg har en 2000mod som jeg har kjørt org RS front til nå :S Hadde jo egentlig bare tenkt å sette den på uten mekk men det blir vanskelig ja. Har du noe bilder av prosjektet ditt Ole? Kjøpte du alt fra møller? kvantakosta?

 

TomR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MR_T velkommen hit, ja jeg har bilder fra åssen bilen var når jeg kjøpte den og det som er gjort, men tror ikke jeg har bilder fra den dagen lyktene kom på nei, se på linken min, du må litt ut i tråden før det skjedde noe spennende da.. :)

 

http://www.bilforumet.no/octavia/162579-octavia-1-8-turbo-20v.html

 

men hvor i Vestfold er du fra a? jeg bor i Holmestrand.. du får det jo til da, ikke det jeg mener men, men har du kjøpt lykter og blinkers forraen eller?

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår