Gå til innhold

Billig porsche?

Ranger emnet


stian_seim

Anbefalte innlegg

Hvor mye/LITE? er det mulig å få en gammel porsche for, si ifra 70-80 tallet, hvis man utelukker 914, som ser helt totalt stygg ut :)

Men en 944 eller 928 eller noe annet fett? Da tenker jeg på en bil som er i god stand, som det ikke er nødvendig å fikse masse på, før den er kjørbar?

 

Er det forresten dyrere for ekstra deler, hvis noe blir ødelagt osv. til en Porsche, selv om den er gammel, enn til et annet merke som f.eks mazda eller honda?

DISPONERER:

- 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i

- 1990' Volvo 745 2.3

DELEIER:

- 1987' Ford Transit

VRAK:

x 1985' Nissan Micra 1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 928 er store og ikke så alt for mange av de!

 

en 944 er konge bil men en ting jeg ville sjekket før jeg hadde kjøpt en var Forsikring!!! Bare for å nevne det så ble den 44K på meg. bilen kostet meg ikke mere enn 47.5K

 

Sjekk på Porsche-club.no Der står et hav av disse til salgs. Sikkert pga av forsikringen har blitt ganske høy idet siste! Men Det er masse deler å skaffe til 944 men pris nivået er endel høyere enn golf nivå da.

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Hva med 924? Ser litt fet ut, men er sikkert mye billigere å forsikre. Har en stående i vognskjulet som venter på motorbytte og lakkering i fargene til Gulf Racing...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med 924? Ser litt fet ut, men er sikkert mye billigere å forsikre. Har en stående i vognskjulet som venter på motorbytte og lakkering i fargene til Gulf Racing...

 

Har selv hatt en 924 Targa. Artig bil det, betalte ca 7500,- i året, delkasko og 16 000km kjørelengde. 20% bonus.

 

Men dette er jo strengt tatt en 4 år gammel tråd..

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt en 924 Targa. Artig bil det, betalte ca 7500,- i året, delkasko og 16 000km kjørelengde. 20% bonus.

 

Men dette er jo strengt tatt en 4 år gammel tråd..

 

Jeg gjenåpner aldri gamle tråder, men det kan se ut som omegamats har begått en ørliten bump :)

 

Og når sant skal sies så er Porsche-forumet så dødt at det fortjener en bump innimellom...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår