Gå til innhold

Gratis Senator

Ranger emnet


skrik

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en senator gratis av en i familien i går. Den har stått i 4 mnd ++ å starter ikke. Jeg tok den lettese utveien for å prøve å få start på den, som var start kabler siden den ikke lager så my som ett klikk når jeg vrir tenninga. det funka ikke så vi prøvde å dra den i gang men er like dau. Jeg vet den hadde litte dårlig lading før den ble stelt i hagen for å råtne så lurer på kan det være dynamoen? Klarer ikke komme på noe annet nå i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Beklager sent svar, vært uten nett en stund. Jepp motoren går rundt. Alt går som det skal da på en måte, men den tar ikke i mot strøm virker det som. Er så merkelig siden den gikk som en kule før vi lot den stå i noen mnder. Skal ta en titt på den igjen om litt så skal gi oppdatering da :) Takker for all hjelp så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp pumpa funker. Siden vi prøvde å dra den i gang trenger vel hverken batteriet å funke eller starteren få strøm? den tenner jo ikke engang når vi prøvde å dra den i gang :S prøvde også å ta start kabler rett på ledningene i stedet for igjennom batteriet. alt som skjer er at det blir litt lys i dash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved første øyekast på rotoren så den blåst ut, men titta ordentlig på den i dag å den ser litt slitt ut, samme med fordeler lokket men ikke nok til å kluddre til så mye tror jeg, jeg skaffet ny rotor å nytt fordeler lokk fra torshov men flinke som de er fikk jeg en rotor å lokk som ser litt annerledes ut såhar iikke satt på de i tilfelle de ikke funker riktig. ekke sikker på dysene, aldri vært borti det før. En måte jeg får sjekka det på? begynte å lure på om jeg hadde dårlig batter, starter å dynamo. Men klarer ikke se sammenhengen med det å disse prob?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår