Gå til innhold

Min 2002 S40 1,9TDI

Ranger emnet


Slither

Anbefalte innlegg

En liten fiks i dag, orket ikke så mye da det regnet litt og var ganske kjølig.

p8300007tr1.jpg

 

p8300005um9.jpg

 

Praktisk med sånne vindavvisere når man røyker ut av vinduet og det regner/snør/blåser.

 

Har også fått elektrisk antenne, kobler den senere en gang.

Ellers gjenstår det å flytte mikrofonen til handsfree'en, det ble VELDIG dårlig lyd når den var der nede.

Og ordne USB-kontakt i hanskerommet, nå ligger bare ledningen inn dit rett til harddisken, kan være greit med USB kontakt hvis jeg vil koble til iPod eller minnepinne der.

2002 Volvo S40 1,9TDI

Biltråden min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen "skrytebilder" etter at bilen var hos Bilpleie Nord i Alta og fikk fjernet noen småriper, pluss lakkbeskyttelse/polering.

Syns de gjorde en god jobb, trenger bare bedre kamera for å virkelig se det :P

p9110012pf1.jpg

 

p9110014pm5.jpg

På bakfangeren er det igjen merker etter at forige eier visstnok rygget på en stein eller noe, og prøvde å fikse det selv med lakkstift. Heldigvis ikke så synlig som det ser ut på bildet.

 

p9110016eu8.jpg

Lyktene med "superwhite" fjern og nærlys, nye grøftelys og led parklyspærer.

2002 Volvo S40 1,9TDI

Biltråden min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette ser bra ut :)

 

Dette ville jeg gjort , med din bil. Lett å fort gjort. å ser bedre ut.. Koster ikke skjorta.

 

Fjern Volvo merket bake å fjern S40 merket. Clean look = NICE look! Bruk Tanntråd eller tynn nylån, "sag" frem å tilbake.. Det er bare lim som holder dette på plass.. Så sprayer du med noe som fjerner kliss å tyggegummi f.eks Sitrus spray.

 

Skift grill , til en svart netting grill e.l http://www.realcar.se/images/prod250/vox40200203.jpg

grillen er festet med 5-6 klipser. enkel affære.. EVT du kan ta av den orginale å gi den noen strøk med svart lakk selv :)

 

Skaff deg BLANKE glass på blinklysene,slik som hovedlysene.. å ikke MATT\hvit...

 

Vet du hva beezelsene er? Det er det som ligger rundt pærene i hovedlykta.. Lakker disse svarte , her er en HOW-TO http://www.angelfire.com/tx6/bond1318/index2.html

Her ser du også svart grill :) men jeg ville fjernet volvomerket framme åsså!

Mvh Mr Eriksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns sølvgrillen er fin på så lys bil jeg.

Blinkelysglassene er da blanke? Mulig kameraet mitt får dem til å se matte ut.

Svarte bezels syns jeg heller ikke blir så bra på lys grå bil.

 

Og man må da se at det er Volvo? :P

 

Nei, er godt fornøyd med sånn den er nå, blir bare små fixer inni nå framover, og muligens nye felger til sommeren.

2002 Volvo S40 1,9TDI

Biltråden min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Oj, lenge siden jeg skrev noe her... men bedre sent enn aldri?

 

Har hatt nye felger lenge nå, bare glemt å legge ut bilde.

Og ja, til slutt hørte jeg på Ninjaflipp og fixa lyktene og grillen;

 

20100517144750718alta.th.jpg 20100527162815112alta.th.jpg

 

Var sikker på at jeg hadde tatt disse bildene med ordentlig kamera også, men mobilbildene får holde for now.

2002 Volvo S40 1,9TDI

Biltråden min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår