Gå til innhold

Hjelp til senking?

Ranger emnet


BMWCruiser

Anbefalte innlegg

Har en 2001 modell 1.6 Higline som jeg nettopp har fått hivd på nye 18" lettisser...men jeg ser den kunne trenge litt senk :)

 

Ønsker å senke bilen slik at avstanden mellom dekk og hjulbue blir likt både foran og bak, har erfaringer med at oppgitte mm størrelser ikke alltid stemmer.. Også vil jeg gjerne beholde litt av komforten i bilen... kan det da holde å bare bytte fjørene? Hvilke fjører eventuelle komplette sett (ikke justerbart) er å anbefale for å få likt både foran og bak? Jeg vil ikke senke bilen for mye så er usikker på størrelse... Kan noen hjelpe meg evt. henvise til bilder?

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei.. hadde 35mm fjærer på min bora.. det er jo i bunn og grunn samme som golf 4 så:) synes det ble kanskje litt i minste laget da. mn ved senk over 40 på bora så må man ha annet stabstag fram. vet ikke om dette er samme på golfen.. mn 60-40 senk høres bra ut da... mn da må du ha komplett fjær og dempere. koster like mye for komplett sett som det koster for ett billig justerbart sett.. betalte under 5000 for mitt. det er justerbart fra 35mm til 65 mm godkjent fram og bak og max senk er på 100mm+++

 

dette settet er jo en del stivere enn bare fjærer da.. mn ikke ubehagelig stivt etter min mening da:)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår