devil duck Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 inatt var jeg ute å kjørte .. klokken var ca 5 da jeg tengte meg hjem å kjørte "kortveien" gjennom rundkjøringa da det var svinglatt på andre siden. det var helt folketomt utenom en politibil jeg ikke så som var ca 300 meter unna, veit jeg har drette på draget. man hvor dyrt KAN det bli for meg i verste tilfellet ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Ble du stoppa? Eller kjørte du videre, og du tror at purken så deg? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Var du full? Ser ut til at du var full da du prøvde å forklare dette til oss. Jeg tror du var full. Full? Ble du stoppa? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insty Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hmm. En rundkjøring er enveiskjørt. Derav pilene som viser påbudt kjøreretning, så det kan vel ikke bli verre enn et forelegg hvor man kjører i enveiskjørt gate? Siter Jeg er n00b. ------------------------------------------ Insty kjører nå Nissan 100 NX '91 Insty har hatt Peugeot 405 '94 [Krasjet] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 ble jo seff stoppa.. han skrev masse info fra førerkortet å sa det ble anmeldt å jeg kom til å bli kontakta! Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Kjøring mot ”Påbudt rundkjøring” kr 4200,– fant jeg på en nyhets side .. betyr det at de nødvendigvis blir 4200kr eller kan det bli lavere en det ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 4200kr er hvis du hadde fått et forenklet forelegg som ble godtatt på stedet. Nå er du anmeldt, det vil si en dommer bestemmer hva slags straff du får. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 så det kan altså bli høyere en det ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 både høyere og lavere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 jaja får bare ta det som det kommer =/ takk for svar =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqueflite Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Det blir stolen ...:fire: Siter Jesus loves you.... I think you're an asshole..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 4200kr er hvis du hadde fått et forenklet forelegg som ble godtatt på stedet. Nå er du anmeldt, det vil si en dommer bestemmer hva slags straff du får. Det går utmerket godt an å utstede forenklede forelegg i ettertid... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 jeg syntes dem heller kunne vert å tadd de som drakk å vanket på vegen å sloss enn de som kjører 5m kortere en det vanlige på en folketomm plass =/ men det er nå bare meg =P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Det går utmerket godt an å utstede forenklede forelegg i ettertid... Kan du tenke deg noen god grunn til å ikke utstede forenklet forelegg på stedet hvis det er en relativt "kurrant" overtredelse av trafikkreglene? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 jeg syntes dem heller kunne vert å tadd de som drakk å vanket på vegen å sloss enn de som kjører 5m kortere en det vanlige på en folketomm plass =/ men det er nå bare meg =P JEG BLIR FORBANNA! sånne som deg skulle ikke vært på veien i det hele tatt. du skjønner vel ikke hvorfor du får bot heller du? FØLG REGLENE! ha det gøy på bane. så slipper du sitte i en slik situasjon. Eller værre, Neste gang du tar "en spansk en" i trafikken så ender du opp med og drepe noen! skulle ønske den juristen i saken din så denne tråden. sikkert tatt lappen din på livstid med den instillinga du har på regler. ta bota og lær av det! begyn og følg regler! :angry: Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg