Gå til innhold

Plasser tråden din i rett underforum!

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Dette er en liten påminnelse til alle dere feilpost-nisser her inne ;)

Vær så snill og post tråden din der den hører hjemme!

 

Lurer du på felger til Hyundai, post på Hyundai.

Lurer du på seter til Volvo V70, post på Volvo V70.

Har du et spørsmål om BMW M3, post på M3 forumet.

 

osv osv osv osv osv osv

 

 

Hvis alle kan prøve å følge dette, blir det mye ryddigere her inne.

Dessuten; husk at det er dere brukere som etterspør alle de ulike underforumene på bilmerker. SÅ BRUK DE! :)

 

Det blir endel unødvendig jobb for moderator når trådene skal flyttes.

 

NB! Husk også å lage en utfyllende og beskrivende topic!!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...
Bump. Bruk merkeforumene!

 

Jeg flytter en god del tråder...ofte uten å vise "flyttet", for ellers ville /Annet til tider ha mer synlige flytta tråder enn...annet.

 

Hvor er "ønskes kjøpt"?? Jeg ønsker leid en garasje i Gardermoen-Oslo omr hvor legger jeg inn den tråden?

Jeg har kontakter i utlandet på billig lakkering og karosseri jobb.

Styling (Ferdig på bil) og noe motor-tuning.

Kommer senere med bilder av bilen som er fikset i utlandet.

Christoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er "ønskes kjøpt"?? Jeg ønsker leid en garasje i Gardermoen-Oslo omr hvor legger jeg inn den tråden?

 

Ønskes kjøpt ligger øverst/over i hver salgsdel.

De fleste legger garasje- og mekkestedtråder her på Annet, hvilket er helt greit.

Lurt å skrive hvor i landet/område i trådtittel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Vel, hydrauliske løfrere er samme prinsipp uansett bilmerke. Det blir vanskelig for de kyndige å svare når de må se innom alle underforum?

Jeg syntes det blir litt tullete med tekniske spørsmål på underforumene. f.ex Chevrolet 6.5L Diesel, her har man samme motor i Van, Tahoe, Silverado og sikkert flere.

Endret av Dieseldyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hydrauliske løfrere er samme prinsipp uansett bilmerke. Det blir vanskelig for de kyndige å svare når de må se innom alle underforum?

 

Jo selvfølgelig, helt greit med Teknisk.

 

Mange her inne går ikke direkte på underforums, men ser på tvers av dem via "nye innlegg". Og da er det ikke så nøye om den ligger på Teknisk...eller Hiace.

 

For ettertiden, siden tråder gjerne havner langt ned i leksa (hvertfall på Teknisk), så er alfa omega en god trådtittel som er søkbar uansett hvor den er postet på forumet, og det hadde du hvertfall. Creds! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår