Gå til innhold

Onkel Blå slår til igjen

Ranger emnet


ossen

Anbefalte innlegg

Synes snuten gjorde en flott jobb jeg..

 

Forbanna tulling som kjører rundt på tynnslitte dekk, så slitt at stålinnleggene tyter ut av det!!

 

Er dere klar over hva en punktering i 80km/t kan føre til ? Sleng på bilen slik at man mister kontrollen totalt. Lett havne i motgående kjørefelt.

 

Alle kan få punktering, men når man kjøret akkurat på grensen til at dekkene eksploderer så har man lite respekt for sitt og andre sine liv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ok greit..

fean meg tosk når man kjører men sånn dekker!

men og ta lappen er faen meg for drøyt...

 

skiltene og et par lapper i bot hadde vært greit!

 

da snakker vi vel kanskje en tusing for og få tilbake skiltene og?

 

bortimot 3k ?

 

blir for mye med lappen...

koster vel en god del spenn og ta den opp igjen?

 

Mvh

Reinert Andersen

 

http://www.chrysler-club.org

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

 

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bilen hadde stått og han var på tur for å skifte dekk er jo en tynn unskyldning, de fleste ville jo ha prøvet seg på noe. Men uansett så må jo dekka ha blitt slitt over lengre tid, så han har sikkert kjørt rundt med de før også.

Men at han skal miste lappen er vel litt kraftig, heller kraftig bot eller no..

Moderator kan gjerne slette min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst det er bilen som gutten kjørte det er bilde av synest jeg ikke de var så voldsomt utslitte som de skal ha det til...

ble forresten stoppet i teknisk i dag og hadde kw gewinde på vr6'en til en kompis.. purken mente det var farlig å kjøre med de når det ikke stod i vognkortet.. fikk tilogmed mangellapp på de orginale sota baklyktene og.. Heia Norge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han var avhengig av bil og førerkort i jobben og bilen har stått i lengre tid. Så kan han ha jekket den opp å satt bilen på bukker å tatt av hjula, hivd de i pizzabilen som han sikkert kjører for firmaet og kjørt de nedover for å skifte dekk.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Freeman

visst det er bilen som gutten kjørte det er bilde av synest jeg ikke de var så voldsomt utslitte som de skal ha det til...

 

 

Forsåvidt enig med deg, Freeman. Det er da fortsatt noe spor i de dekkene. Jeg kjørte noen mnd på slicks( dvs null spor ), men det bød faktisk ikke på problemer uansett føre. ( Mens en kamerat dro i skauen med 2 uker gamle 225-hjul hehe )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

 

 

Forsåvidt enig med deg, Freeman. Det er da fortsatt noe spor i de dekkene. Jeg kjørte noen mnd på slicks( dvs null spor ), men det bød faktisk ikke på problemer uansett føre. ( Mens en kamerat dro i skauen med 2 uker gamle 225-hjul hehe )

 

Konklussjonen er vel da at null mønster er bedre enn nye dekk?

:)

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Ascona dro frivillig.. Ang. topic; syns det er helt på sin plass å avskilte bilen pga slitte dekk, ser ofte biler med blankslitte dekk og sånne er det bra de får vekk fra veien. MEN - å inndra førerkort er vel noe drøyt, og jeg synes politiet her kunne utvist skjønn. Gutten blir unødvendig hardt straffet og det bør de innse.

 

På en annen side tror jeg nok han vil få dette tilbake ganske snart. Men det har nok sin effekt å skrive dette i media også ;)

 

Vet om en med BMW cab her inne med polerte dekk som nok hadde sliti litt på teknisk sjekk :) :)

 

hehe... meg du hinter til? =) dekka mine på slutten av sesongen nå var rimelig blanke... skummelt å kjøre med når 200hk vil alle veier... men var morro og leike med så lenge det varte... intill jeg havna i en fortauskant =/

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår