Gå til innhold

Bilder av deres 01-!

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Såh, når har jeg prøvd å fått fiksa at du ser bilde av bilen.. vet ikke hva som har skjedd jeg. :) hehe..

 

Pen, men du må få gang i modd!!:)

 

Hmm, hva gikk du for når det gjelder Senkesett? blir det H&R?;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen, men du må få gang i modd!!:)

 

Hmm, hva gikk du for når det gjelder Senkesett? blir det H&R?;)

 

Har fått mail fra de jeg kjøpte bilen hos med to tilbud om senk. Har ikke lest mailen enda, men skal gjøre det når jeg har svart på denne posten :)Er ikke sikker hva jeg blir å gjøre. Noen sir Eibach sportline senk er lurt, senker 50mm foran og 40mm bak. Noen(du +++) sier H&R justerbart senk is the way to go. Men er faen så usikker her jeg nå.

 

Når det kommer til moddingen, så blir det gjort når jeg har penger til å få alt gjort samtidig. Det vil si, senk, 19" sommer m/dekk, lakk helt ned + lakk av øyelokk og bakrutesenker. Bare dette i seg selv vil komme på en god del tusen-lapper i og med at bare felgene koster 17.700,- utsalgspris hos Felgimport(betaler ikke denne prisen selv;). Pluss dekk til sirka 1200,- pr. stk.

Så blir fort en del penger, vøtt :)

Audi A4 1.9TDi

Mazda 323 GT-R - Solgt

Toyota CarinaE 2.0Gti - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mail fra de jeg kjøpte bilen hos med to tilbud om senk. Har ikke lest mailen enda, men skal gjøre det når jeg har svart på denne posten :)Er ikke sikker hva jeg blir å gjøre. Noen sir Eibach sportline senk er lurt, senker 50mm foran og 40mm bak. Noen(du +++) sier H&R justerbart senk is the way to go. Men er faen så usikker her jeg nå.

 

Når det kommer til moddingen, så blir det gjort når jeg har penger til å få alt gjort samtidig. Det vil si, senk, 19" sommer m/dekk, lakk helt ned + lakk av øyelokk og bakrutesenker. Bare dette i seg selv vil komme på en god del tusen-lapper i og med at bare felgene koster 17.700,- utsalgspris hos Felgimport(betaler ikke denne prisen selv;). Pluss dekk til sirka 1200,- pr. stk.

Så blir fort en del penger, vøtt :)

 

Ahh flott, gleder meg til alt er klart;)

 

du har tenkt på de felgene som du har lakt ut bilde av? syntes ikke at det blir for stort mellomrom mellom spilene? du må Hvertfall få gjort noe med bremsekalipper osv da evt lakk, for de kommer til å være ganske så synlige!

Syntes du skal heller gå for noen med litt mindre mellomrom, evt Nye RS4 /replica, RS6 eller A8?

Dekka mine kosta 1200pr stk å det er Wanli dekk.

Er til å anbefale av det rimelige utvalget da.

På min står det 235/35/19 det må nok du også ha pga dimmen skal passe.

Bilen sporer litt, men faktisk ikke så mye, ellers er dekka gode på vått og tørt føre:)

I ettermiddag leverte jeg baklukespoileren min til lakkering så den får jeg sannsynlighvis i løpet av morgen dagen, men da igjen har ikke helt roen på hva jeg skal gjøre for å montere den, om jeg evt skal levere inn eller om jeg skal gjøre det selv.:s

 

Neste mnd igjen blir det lakkering og montering av øyelokk, samt lakkering helt ned.:)

 

Fortsett og gi meg oppdateringer etterhvert så ting skjer hos deg å er det spm ang senk, valg av dekk eller felg så er det bare til å gi lyd.

Jeg tar utgangspunktet i hva som ser mest "clean" ut på disse pene bilene.

(Vi kjører ikke Lada;))

 

JD

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh flott, gleder meg til alt er klart;)

 

Hvilke felger har du tenkt på?

Ikke kjøp noe med mange spiler, passer ikke bilen så bra etter min mening da..

Dekka mine kosta 1200pr stk å det er Wanli dekk.

Er til å anbefale av det rimelige utvalget da.

På min står det 235/35/19 det må nok du også ha pga dimmen skal passe.

Bilen sporer litt, men faktisk ikke så mye, ellers er dekka gode på vått og tørt føre:)

I ettermiddag leverte jeg baklukespoileren min til lakkering så den får jeg sannsynlighvis i løpet av morgen dagen, men da igjen har ikke helt roen på hva jeg skal gjøre for å montere den, om jeg evt skal levere inn eller om jeg skal gjøre det selv.:s

 

Neste mnd igjen blir det lakkering og montering av øyelokk, samt lakkering helt ned.:)

 

Fortsett og gi meg oppdateringer etterhvert så ting skjer hos deg å er det spm ang senk, valg av dekk eller felg så er det bare til å gi lyd.

Jeg tar utgangspunktet i hva som ser mest "clean" ut på disse pene bilene.

(Vi kjører ikke Lada;))

 

JD

 

 

Har posta i den første posten min i denne tråden et bilde av de felgene jeg skal ha på sommer. Blir 235/35-19. Tror de felgene blir å passe meget godt på bilen, men vi får se. :)

Skal nok holde deg/dere oppdatert på hva som skjer etterhvert som ting skjer. :)

Go helg!

Audi A4 1.9TDi

Mazda 323 GT-R - Solgt

Toyota CarinaE 2.0Gti - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) venter bare på senk nå, så den ikke blir så høy ;)

 

Fakta!;)

 

Har du bestilt senk, eller hva skal du gå for? justbart?

hmm..

Ellers, hva er gjort med bilen, og hvilke planer har du?=)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den A5en er pen, men sannsynlighvis ikke hans;)

 

Først av alt, hva er hensikten med å legge ut noe som ikke er ditt?? Bilen er min, det som er gjort av mods er beskjedent, men på en slik bil skal man ikke gjøre for mye, det som er gjort er, Full S5 optikk, sideskjørt, front grill, speil, eksos, fjerning av samtlige emblem, toning av ruter, og senket 20/15 med H&R og noen 20" felger...Så får man se hva som skjer neste gang... Bildene er tatt på Blå i Oslo i dag, i det fine været, har tatt bilder der før med en tidligere bil, og synes det ble kult, legger ved et bilde slik at dere ser at dette ikke er tull :-)tttttttttttttttttttttttttttttttt-1.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt, hva er hensikten med å legge ut noe som ikke er ditt?? Bilen er min, det som er gjort av mods er beskjedent, men på en slik bil skal man ikke gjøre for mye, det som er gjort er, Full S5 optikk, sideskjørt, front grill, speil, eksos, fjerning av samtlige emblem, toning av ruter, og senket 20/15 med H&R og noen 20" felger...Så får man se hva som skjer neste gang... Bildene er tatt på Blå i Oslo i dag, i det fine været, har tatt bilder der før med en tidligere bil, og synes det ble kult, legger ved et bilde slik at dere ser at dette ikke er tull :-)tttttttttttttttttttttttttttttttt-1.jpg[/img]

 

dødsfett!;)

Beliv u.

 

Fet TT! Solg eller?!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår