Gå til innhold

My dark silver Mini Cooper S

Ranger emnet


power007

Anbefalte innlegg

Bilbytte-syken slår hardt inn hos deg power007:)

Hadde ikke du en italiener en stund?

 

Ferrari F355 har jeg enda, kommer til å beholde hesten i stallen gaaaaanske lenge.. Men trenger noe annet enn Mercedes GLK, kjøpte Mercedesen heeelt ny. men har blitt lei den, mangler sjarm og kjøreglede.

 

Har falt helt for Porsche 993..

 

Selv har du fått montert Aero pakken? få opp noen bilder av bilen din, ser at Alexander har solgt Minien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe:) Blom solgte bilen i høst, mener jeg.. da Han startet å studere igjenn.. Skal forresten ha gamlebilen din inn til meg denne uken, eller helgen. Den må få litt pleie på det gamle verkstedet sitt vettu:)

 

Aero kitet er på det. Jeg tok akkurat av AC Schnitzer fjerene mine til fordel for de gamle Coiloversene dine.. Jeg ble stoppet i teknisk og må inn for å godkjenne dem uansett, så da var det bare å sette på det beste man hadde liggende:)

 

993 er jo godbil. men den får vel ikke helt samme bruksbil nivået som merca.

ettersom at du skal ha 355en enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kjenner du han som eier bilen nå? Sleng opp noen bilder av bilen din og det du har gjort med den. Mener du de senkefjærene eller Coiloveren som var installert på MINIen?

 

993en blir samme bruksbil nivået som merca. den er jo tysker LOL. Ferrarien er noe annet, Italian engineering.... What a sound!

 

 

Hehe:) Blom solgte bilen i høst, mener jeg.. da Han startet å studere igjenn.. Skal forresten ha gamlebilen din inn til meg denne uken, eller helgen. Den må få litt pleie på det gamle verkstedet sitt vettu:)

 

Aero kitet er på det. Jeg tok akkurat av AC Schnitzer fjerene mine til fordel for de gamle Coiloversene dine.. Jeg ble stoppet i teknisk og må inn for å godkjenne dem uansett, så da var det bare å sette på det beste man hadde liggende:)

 

993 er jo godbil. men den får vel ikke helt samme bruksbil nivået som merca.

ettersom at du skal ha 355en enda..

Endret av power007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo kjøpe deg r56 jcw. Den kjører jo fletta av gamle porscher som 993 så lenge du ikke kjøper turboutgaven.

Masse snacks fins det jo også, og det er jo ikke akkurat mange r56 jcw her i landet. Jeg vet hva jeg hadde valgt, og dessuten har du jo en ferrari til finværskjøringa.

 

Vurderer å bytte Mercedesen (GLK) med R56 JCW eller Porsche 993, trenger tilbakemelding folkens...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg

 

 

Du må jo kjøpe deg r56 jcw. Den kjører jo

fletta av gamle porscher som 993 så lenge du ikke kjøper turboutgaven.

Masse snacks fins det jo også, og det er jo ikke akkurat mange r56 jcw her i landet. Jeg vet hva jeg hadde valgt, og dessuten har du jo en ferrari til finværskjøringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår