Gå til innhold

My dark silver Mini Cooper S

Ranger emnet


power007

Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, fikk lakkeringsverksted til å gjøre det.

 

Kjøleviften på bilen må byttes:( Merket at kjølevesken koker når jeg sitter i kø, så jeg tok bilen til Autozentrum. Verkstedet kontrollerte bilen i maks 5 minutter og konstanterte at det er kjøleviften som må byttes. De 5 minuttene kostet meg 1000NOK :repost:

 

I tillegg til det må jeg betale 5000NOK for rep. og vare.

 

Må vente i noen mnd med big brake kit:deng Det som er enda verre er at aero kiten koster 27000NOK hos Autozentrum:deng Fikk opplyst at det er bedre å kjøpe seg ny MINI:repost:

 

 

Skjønner ikke helt hvorfor Autozentrum tar firedoblet enn andre Bavaria verksteder!:deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor mye det kosta og lakkere de plastgreie på hjulbuene?

 

Deler til Mini er latterlig dyre. Aerokit på min bil kosta ca 15000 (vet ikke nøyaktig, fordi de monterte takbøyle fester + 1000 mtr lykter i samme slengen).

 

Står følgende på regningen:

- Montering takbøyler 2036,-

- Montert styling + 1000 mtr lykter 6900,-

- Koding lås funksjon (deaktiverte automatisk låsing av dører) 500,-

- Aerokit 11443,-

- 1000 mtr lys 1916 ,-

- Takbøyler (originale) 1088,-

- Diverse deler 531,-

 

Disse prisene er EKS mva. Kom på ca 30500 kr inkl mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått montert Magnaflow cat-back system. SYKT fet lyd, mange som snur seg:) Ble litt redd av lyden. For å si det slik, dersom du ikke liker oppmerksomhet så er ikke Magnaflow cat-back for deg.

 

Venter på litt mer lønn for å kjøpe meg manifolder enten GTT eller Janspeed. Forstår det slik at Janspeed har produsert GTT manifolder, hørt at GTT skal være 100 ganger bedre. Så jeg tror jeg kommer til å gå for GTT:)

 

Venter for å få montert MINI Cooper S MSD Super Conductor Spark Plug Wires samt MINI Cooper S MSD Coil Pack videre har jeg også kjøpt NGK MINI Cooper S spark plugs. Venter også å montere K&N 69-2021TP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niiice. Hehe... Bare vent til du får montert manifolden. Da får du garantert oppmerksomhet. Helt rå lyd. Hehe. Tror Magnaflow eksosen lager enda mer lyd enn Milltek anlegget mitt. Og jeg synes jeg har mer enn nok lyd :D

 

Plug wire, plugger og coil monterer du vel selv? Er gjort på en liten halvtime! Husk å presse plugg hetten skikkelig nedpå! Tennpluggene skal strammes med 27 NM om du har momentnøkkel!

 

Har du bytta pulley forresten?

 

Edit: Er forresten misunnelig på felgene dine. Var en kjapp runde i Bergen i dag. 18" OZ Superleggera med Toyo dekk kom på 23 000 kr. Må nok sjekke litt til. Svinedyrt jo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått bytta pulley enda:( dersom Bavaria bytter for meg vil det sikkert koste meg mye. Har solgt intercooleren min alta v2 samt 15% pulley. Skal bestille 17% Alta, vurderer GTT eller GRS intercooler (er ikke sikker på om intercooler hjelper, tar jeg feil?).

 

Betale 7000NOK for kjøleviften samt montering av magnaflow. Hadde tenkt å bestille fra GTT samt aero kit, men er nå nødt til å vente til cash kommer inn på konto. Har også kjøpt meg JCW badge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår