Gå til innhold

Gasskuler (pris)


frankri

Anbefalte innlegg

Legg ut litt info om bilene deres, kan jeg titte inne på systemet og legge ut prisen her :) (jobber på mekonomen :D)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er samma kulene uansett fra og med Cx til og med C5, er stort sett bare trykket som er forskjellig. Classic parts kan garantert skaffe. Tviler på at du trenger å skifte alle på bilen også. Skru de av og ta de med på et citroenverksted og be de sjekke trykket, så vet du hva du trenger. Koster de ikke mer enn 5min jobb hvis de gidder.

 

Mhv

Tidligere Ds og Xm eier :)

*****************************

06 Citroen C2 vts

74 Fiat 127

 

Life consists mostly of missed opportunities, stupid decisions and bad timing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Er samma kulene uansett fra og med Cx til og med C5, er stort sett bare trykket som er forskjellig. Classic parts kan garantert skaffe. Tviler på at du trenger å skifte alle på bilen også. Skru de av og ta de med på et citroenverksted og be de sjekke trykket, så vet du hva du trenger. Koster de ikke mer enn 5min jobb hvis de gidder.

 

Mhv

Tidligere Ds og Xm eier :)

 

Dem sa dem ikke kunne skaffe, dem sa att kulene var like, men trykk og ventil varierte. Syns det var rar ting å si, siden ventilene sitter vel egentlig ienheten en skrur på? Men trykket kunne dem vist ikke få riktig til min bil.

 

Men Citroën var ikke voldsomt dyrere heller. ikke behøvde jeg å byttte alle heller, og dem justerte ventiler slik att bilen blei stivere da jeg kjører mye med campingvogn.

Dette var ingen ekstra kjostnad. Dem sa vidre att det var riktig å justere ventilene i stedet for trykket for å få bilen stivere.

 

Uansett. Det blei en billigere afære å latt Citroën gjøre jobben, enn å kjøpe alle kulene og bytte selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Altså: Det er STOR forskjell på gasskuler på forskjellige modeller og utgaver, om det er stasjonsvogn. etc.. Vær NØYE med å få rett kuler til din bil. Kulene er IKKJE like Trykk, ventiler, bypass-hull og volum varierer. og det ikkje uvanlig at Citroen-verkstader setter på feil kuler..endå verre med ikkje-merkeverstader.

Billige kuler finner du også på Ebay, aipdirect.com

Men vær sikker på at du bestiller rett type til din bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår