Gå til innhold

John Cooper Works - hva synes dere?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Rart at de annonserer den for John Cooper Works, kanskje lurt å si at det er John Cooper Works optic/styling. Dersom jeg ikke kunne nok om MINI ville jeg trodd at bilen er ekte John Cooper Works tunet.

 

Syns at det er fint å style bilen til JCW uten å juice motor. Hadde nok ønsket at den forrige eieren av bilen min hadde gjort det slik at jeg hadde kun fokusert på å motoren.

 

Senshi har kjøpt meg felger i dag, venter på å få de montert til mandag. Valgte OZ ultraleggera 7.5x18" med 215/35-18

 

 

 

Vil tro at denne bilen er nok litt overpriset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for 1-2 år siden, hadde jeg også trodd dette var en "ektre" JCW Mini. Men stylingen var grei da. Har selv vurdert innkjøp av den vingen og setene selv. Tror jeg driter i vingen, men vurderer virkelig 1 eller 2 av de JCW recaro setene. Ligger nesten komplett JCW interiør på ebay.com ganske billig for de som skulle få lyst til å friske opp interiøret sitt. Hadde planer om å kjøpe de delene, men synes ikke det ble helt riktig.... Tror disse delene hadde tatt seg bra ut i din grå Mini derimot...

 

Kult. Grattis med nye felger.

Så tråden din på mini2.com forresten :)

 

Jeg har brukt litt for mye cash på tuning i det siste, så må spare litt for å kjøpe nye felger. Men skal garantert ha meg noen nye 18" felger jeg oxo. Men har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå for hvite eller sorte/grå felger.

 

Du får legge ut litt bilder når du får dem på.

 

Ps: Fikk du bestilt noe fra GTT eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke JCW vingen.. JCW recaro seter er sykt nice, men koster flesk... Vurderer å kjøpe GTT mainfold og GTT Top Strutbrace. Tror det må la seg vente i noen mnd. har tenkt å bestille aero kit. Var innom ebay og fant noen JCW bremser til 800 dollar!

eBay Motors: JCW - Sport Brake Kit - BNIB - OEM (item 120233199311 end time Apr-12-08 13:14:21 PDT)

 

 

Er innom Mini2.com utrolig bra side, masse god info der:)

 

Åssen er det med remaping ecu? Vurderer å gå til innkjøp av John Cooper Works Fuel Injectors, men må la det vente i noen mnd. ikke helt siker på at det hjelper noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gale pris for de JCW bremsene da. Hmm... Holdt på å trykke¨på "Buy it now". Men da hadde jeg blitt kastet ut av damen :D

 

Er på jakt etter JCW 380CC fuel injectors selv. Var 5 dollar fra å "vinne" de på auksjon i går på Ebay (byde 250 USD, de gikk for 255. ARGH) Glemte å følge med... Lurer fælt på om bilen må remappes, eller om ECU stiller seg inn selv når man setter inn større dyser. Ser for meg at alt blir oversvømt av fuel jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

power007: Gikk og la meg, men klarte ikke glemme JCW brake kitet du fant på Ebay, så jeg stod opp igjen for å kjøpe det. Hehe :D:D:D

 

Men dårlige nyheter. De shipper ikke til Norge.

Får se i morra om jeg gidder å gjøre en innsats. Har samarbeidspartnere i USA som kan sende dette over til meg hvis jeg orker å ta noen tlf på jobb i morra.

 

""

we dont ship international at this time. if you have a friend or relative in the USA we will be glad to make arrangements. if you have a fedex account number we can bill shipping to or if you arrange carrier pick up, we can discuss the shipment. thank you.

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har fått samme e-post som meg "we dont ship international at this time. if you have a friend or relative in the USA we will be glad to make arrangements. if you have a fedex account number we can bill shipping to or if you arrange carrier pick up, we can discuss the shipment. thank you."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noe annet på ebay, har ikke hørt om ksport bremser.. men de sier jo bra ut eller? eBay Motors: Ksport Big Brake Kit Mini Cooper 02+ FREE SHIPPING (item 230182018507 end time Apr-12-08 15:55:22 PDT)

 

Eller hva med Stoptech til 1400 pund, regner med at det er det Jay brukte se link til UK ebay

 

Mini Cooper including S STOPTECH FRONT BIG BRAKE KIT on eBay, also Brake Components, Performance Tuning Parts, Car Tuning Styling, Cars, Parts Vehicles (end time 22-Jun-08 01:57:34 BST)

 

Likte prisen på de JCW bremsene, men synd at de ikke sendes til Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Skal få sjekket litt shipping i morra på JCW kitet.

Må bare sjekke litt dims & vekt, så satser jeg på å få flydd disse til Norge, og få en bekjent til å fortolle.

 

Evt tror jeg at jeg satser på GTT 'Spiroslot’ Brake Discs + Kevlar Pads fra GTT. Billig og grei løsning. Men JCW kitet ser mye råere ut da :D

 

Er dette vanskelig å montere selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår