Gå til innhold

Hvor mye betaler dere per liter med skikkelig lakk

Ranger emnet


Ducklink

Anbefalte innlegg

hvordan skal vi vanlige folk belage oss på angående pris per liter eller er dette pris inkludert mva? noen som vet pris på perlemor lakk nok til hele bilen? og noen steder jeg faktisk kan se på de forskjellige fargene jeg kan velge mellom. er jo ikke mulig å velge farge på en bil når jeg ikke finner noe sted å se på hva jeg liker eller ikke. jeg er ekstremt kresen og kjøper ikke noe før jeg ser finishen hehe. er ikke så billig at jeg har råd til å lakke bilen igjen hvis jeg ikke liker det hehe:D

 

Det beste er å stikke innom en lakkforhandler, der får du vite hvilken pris du må betale, og du får også se i deres fargekart for å velge ut en farge du liker

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å stikke innom en lakkforhandler, der får du vite hvilken pris du må betale, og du får også se i deres fargekart for å velge ut en farge du liker

 

hehe ja det er nok det letteste, men vet du om de fleste lakkforhandlerene har fargekart som man ser alle nyansene til en oranges farge og de pearl fargene jeg har å velge mellom(litt usikker på om jeg skal ha, og ønsker å se på om noen pearlorange

farger som er pene). vil tro at ikke alle har lakkoder til pearl farge eller er det ganske vanlige å ha liggenes rundt?

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det er nok det letteste, men vet du om de fleste lakkforhandlerene har fargekart som man ser alle nyansene til en oranges farge og de pearl fargene jeg har å velge mellom(litt usikker på om jeg skal ha, og ønsker å se på om noen pearlorange

farger som er pene). vil tro at ikke alle har lakkoder til pearl farge eller er det ganske vanlige å ha liggenes rundt?

 

 

Alle lakkforhandlere har fargekart liggendes, og dei viser mesteparten av original farger, og dei har også egne fargekart med spesial farger, hvilke farger det er varier litt på hvilket lakkmerke den forhandleren selger, og pearl er vanlig standard mixefarger i lakkannlegg i dag, så er en bil levert fra fabrikk med pearl, så har lakkprodusenten fargekode av den fargen

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

veldig til gnåling om pris da...

 

Han som kjøpte 2 dl for 300 kr, gjorde ett kupp...

 

300 x 5 = 1500kr pr liter...:D

 

Til deg som gav 1000 lappen for en liter farge, så kan jeg si det er helt normalt...

 

tenk dere...

 

At "du" kommer til en butikk / lakkverksted...

 

Skal vi lakkerer da slippe ALT vi holdt på med i en halvtime , for å så snikksnakke med en vrang jævel som ikke vet hvilken farge han skal ha, du må blande lakken, pakke , lever...

 

Så OM lakken koster med mine 40% ca 650 kr literen,+ mva så vil da jeg ha betalt for den tiden jeg bruker på å snakke med kunden som opptar min tid, som jeg ellers hadde brukt på 100% betalt jobb...

 

Eller skal vi serve dere gratis???

 

Om dere mener så?

 

Så kan vel dere komme her å male LÅVEN MIN ..... GRATIS!

 

:thumb

 

Men det gidder dere vel ikke å jobbe gratis...

 

 

Å lakke ett panser, ja det koster 5000 ++ + mva idag...på verksted...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår