Gå til innhold

Senkesett

Ranger emnet


Xander

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg ser etter muligheter for senking.

Har snakket litt med Streetdesign, de kan kun skaffe fjærer som senker 30/30mm.

 

Hvilke andre alternativer har jeg?

 

Jeg har lyst på 50mm, men 40 går greit.

Helst bare fjærer, men kan godt vurdere hele sett om det ikke blir for dyrt.

 

Tenkte å senke først, for jeg vurderer 19" felger her, så det er greit å finne ut hvordan det passer før jeg eventuelt kjøper felger og går på en bommert med senkingen.. :)

 

Takk for svar!

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 11 months later...

eg må og ha meg nytt, siden eine fjøra er knekt.

og har funnet H&R senkesett 30-40mm senk til 2690,- eller noe.

trur da blir det eg må gå for, med mindre noen vet om noe billigere i forhold til kvalitet.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autospar.no har Cobra 30mm fjør til 1999,-

Kvaliteten på det er usikker.

 

det er for nye typen, tror ikke de vil passe, siden det er endel forskjeller på RD og GK modellene.

men ellers hareg hør at cobra er helt greie senkesett.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

hoho!

Langemyr, LENGE siden jeg var inne her, MYE som har skjedd.

 

Min Audi nr. 2 ble nok et prosjekt med MANGE feil.

Står inne med motorhavari nå - så så fort regninga på den fiksen er betalt, så ryker den til salgs!

 

Har og fått en liten unge som er 13 dager gammel i dag, så han må man nesten tenke på og.

Var i USA i August i 3 uker, den gangen kom jeg heller ikke over en bil jeg ville importere som banebil.

 

Men, vi vurderer å selge fruens godt stylede og fine Kia C´eed og kjøpe en Audi A3 til henne. Uten turbo og automatgir på disse drittbilene, så er det ikke mye som kan gå galt lenger.. :P

 

Denne tilfredsstiller "familiebehovet" for bil, så da er jeg på utkikk etter en Coupe igjen ja (er plass til barnevogn og)! Blir vel en GK FL denne gangen, så jeg slipper tullet med å måtte bytte lykter og sånt tull.

Men, senkefjærer, felger, rutetoning + diverse mods blir et must(!) og en prosjekttråd kommer til denne og!

 

Om det blir 1.6 eller 2.0l vet jeg ikke enda, men gleder meg til å kjøre Coupe igjen. Har savnet det - herlige bilen!

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er faktisk en ganske stilig bil uten store modifikasjoner. (tenker da på siste modell) Fin innvendig er den også med gode seter! Undervurdert bil til prisen. Bare synd den stort sett bare kommer med 1,6 motoren. 2 liter er sjelden.. Jeg har ikke kommet over en iallfall.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår