Gå til innhold

Felger til Cuore???

Ranger emnet


Cordi

Anbefalte innlegg

Vi skal snart kjøpe nye sommer felger til Lille trille men det er jo nesten umuligt og finne noen tøffe felger som passer!!!

Og det kan ikke være støren 13"

 

Men har lurt litt på...

 

TSR Motegi

Felgimport AS

 

Og Brock B1 men tror ikke de finnes i 13"

 

 

Så hva tror dere kan passe lille junior???

(Boltsirkelen er 4x100)

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 97 modell ikke sant. Den har boltsirkel 4/110 med ET50. Du kan bruke felger med 4/108 og justerbare muttere, men problemet er bilen offset. Du får vel 13" felger med ET38. Da blir det som regel 5,5" brede og bør ha dekk med min. 175 bredde for å skåne felgene litt. Du kan jo bruke 175/50-13 men kan bli trangt hvis det er folk både i forsetet og baksetet.

 

Håper det hjalp litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 97 modell ikke sant. Den har boltsirkel 4/110 med ET50. Du kan bruke felger med 4/108 og justerbare muttere, men problemet er bilen offset. Du får vel 13" felger med ET38. Da blir det som regel 5,5" brede og bør ha dekk med min. 175 bredde for å skåne felgene litt. Du kan jo bruke 175/50-13 men kan bli trangt hvis det er folk både i forsetet og baksetet.

 

Håper det hjalp litt :)

 

Ja det er 97mod. Jeg mente 4/110... Det er kadetten min som har 4/100... :zzzz:

Men er det noen som har noen forslag til felger som kan passe bilen??? :hellothere:

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Hmm. Dette er samme boltsirkelen som på Charade G10 og G11 :). Men som noen sa her,det er ikke boltsirkelen som er problemet men impresset. Har sett noen med sierra felger på G11,men aner ikke hva impresset er på de. Sirkelen er ihvertfall 4x108

 

Tøff liten bil ihvertfall :) Synd turbo utgavene ikke er her til lands.

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Hmm. Dette er samme boltsirkelen som på Charade G10 og G11 :). Men som noen sa her,det er ikke boltsirkelen som er problemet men impresset. Har sett noen med sierra felger på G11,men aner ikke hva impresset er på de. Sirkelen er ihvertfall 4x108

 

Tøff liten bil ihvertfall :) Synd turbo utgavene ikke er her til lands.

 

 

Jada det hvet jeg... Med tid skal vi style hele bilen og bytte til turbo motor fra Daihatsu Cuore/Mira TR-XX eller Charade!!! Og muligens bygge nye innerkjermer så kan vi få på noen breiere felger...

 

Men passer disse til 97mod. Cuore??? Kenth Auto & Tuning AS

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår