Gå til innhold

Motorgodkjenning, noen som har pdf-fil...?

Ranger emnet


ExceL

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen her som har pdf-filen med godkjente produktendringer de kan legge ut til offentligheten, da linken til volvocars.no ikke eksisterer lenger..

Også lurte jeg litt på om noen vet hvor mye en b230 maskin veier i forhold til en b21a?

Btw; noen som husker i hodet hvor mange nm fk/ft leverer orginalt?

 

JA! jeg veit at det er mange like tråder, og at jeg kan søke!! jeg vet det! MEN det hjelper lite da linken til pdf-filen ikke finnes lenger...

 

Åsså en ting til.. er det blitt strengere å få godkjent endringer nå? eller var det bare rykter som gikk rundt?

 

 

mvh T-G

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe problem for meg i allefall.. De bare sjekka at det stod B230FT på regdekselet og at ikke det var altfor mye hjemmelagd.

Papirene dine må forresten være stempla hos volvo.

 

ok, ja da må jeg vell sette på regdekslet da:P

 

hjemmelagd? er det mest med tanke på bensinopplegget det eller?

 

hmm.. må de godkjente produktendringene være stemplet, eller motorbeskrivelsen?

 

Har du de eller?

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder med de arka du har på den pdf fila, kan være en fordel å ha ett skriv der det står at "B230FT godkjennes i 240 og har xxxhk og xxxnm."

 

Volvo pleier å være behjelpelige med sånt, bare å stikke innom en volvo forhandler så finner de fram alt du trenger og stempler samt skriver under.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår