Gå til innhold

Audi coupe 1988 modell spmål

Ranger emnet


stiffler

Anbefalte innlegg

Hei har en coupe. Det første jeg lurte på er at når jeg har lysene av på bilen og bremser så funker bremselysene men høyre parklys foran begynner og lyse samtidig. og når jeg slår på lysene på bilen så lyser bremselysene konstant hele tida. Her er det noe feil, Hvor kan jeg begynne å lete etter feil??

Og spmål 2.

Er det noe sted jeg kan skaffe en frontfanger evnt Styling Fanger finner for det meste kun til b4.

 

Spmål 3. Hvor er det Greie priser på slitedeler til denne type bil. Mvh Stig

Audi Coupe

Golf Gti

Fiat 1100R

Sierra xr4*4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har en coupe. Det første jeg lurte på er at når jeg har lysene av på bilen og bremser så funker bremselysene men høyre parklys foran begynner og lyse samtidig. og når jeg slår på lysene på bilen så lyser bremselysene konstant hele tida. Her er det noe feil, Hvor kan jeg begynne å lete etter feil??

Og spmål 2.

Er det noe sted jeg kan skaffe en frontfanger evnt Styling Fanger finner for det meste kun til b4.

 

Spmål 3. Hvor er det Greie priser på slitedeler til denne type bil. Mvh Stig

 

tipper på jord feil der, første du kan gjøre er å finne jordpungter bak ved lyktene å se der, evnt å skru den av og pusse bak med stål børste, eller sandpapir.

 

har du skrudd noe bak der før ?

Verden er farlig ingen har overlevd enda!

Lev Livet Kjør Audi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for tipset. Har akkurat kjøpt bilen så har ikke kikket, kan jo kanskje og være noe med lykta foran og siden denne lyser når jeg bremser. og når jeg slaår på hovedlysene haenger bremselysene seg på, skal kikke foran og bak. må jo være en jordfeil.

 

 

Er forresten også ute etter deler til denne bilen blandt annet tåkelys v side foran.hvis noen har. kanskje noen har en tøff fanger liggende evnt. Takker for all hjelp

Audi Coupe

Golf Gti

Fiat 1100R

Sierra xr4*4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår