Gå til innhold

gokjening av kadett c

Ranger emnet


kadett c20lett

Anbefalte innlegg

går sikkert fint det..1200 på 60hk ca pluss turbo blir det vell over 100 enplass har eg hørt...bremser fra 2.2rekord/omega var vell opp til 150hk eller skulle du kansje ikkje bruke 1200 motor med turbo,MEN med noe større kansje?:P da var eg kansje litt på villspor alikavell og kansje eg skal bare holde kjeft :P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Men veit du hvem som seler pink bremser? Eg brukt litt peing på bilen difør eg har løst og gokjene den.

 

har linken til en side dem selger div til opel..og pinkbremser såg jeg...men hadde linken til den sia,men ligger på andre pcen men kan se om jeg finner den... eller kan du jo se om søker på google.no på pink bremser ellernoe..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Men veit du hvem som seler pink bremser? Eg brukt litt peing på bilen difør eg har løst og gokjene den.

 

RMH Motorsport - Hjem selger Pink bremsesett til 240 hk og 420 hk. M/Tüv.

 

Du gjer det sikkert best med å aldri nevne dreiemoment til biltilsynet. Pga. at i Tüv-papira står det kun HK. og ikkje dreiemoment. Eg ville søkt i Førde elle Voss visst eg var deg. Er eg som har 1600 forstillinga liggande, men har ikkje vore heimatt enda. Visst du venter eit par veker til no, så får eg svar ifra Biltilsynet i førde angåande ombygginga mi i kadetten min. Så då ser eg kjapt om biltilsynet i Førde er ein lur plass for deg å søke.

 

Har og div. andre sjeldne deler liggande til kadett c ombygging, men eg veit ikkje kva du har av deler. Kan sikkert ringe deg iløpet av morgodagen, så kan eg komme med eit par meget gode tips til deg. For eg veit om den dag i dag ein bombesikker måte på å få dette godkjent, men pga. at eg bygger rein sugemotor på ein C20xe motor kan eg ikkje bruke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1600 forstillinga di var til salgs eller e solgt? sku nesten hatt ei sånn..som alle seie for å ha større motor i kadett c`en..elle er eg heilt på jordet no?:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1600 forstillinga di var til salgs eller e solgt? sku nesten hatt ei sånn..som alle seie for å ha større motor i kadett c`en..elle er eg heilt på jordet no?:P

 

Den er nok solgt til trådstarter her. Men eg har ei til liggande til overs. Visst du ringer meg på 98042865. Men den mangler muligens stabstag til 1600, men det kan eg sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok solgt til trådstarter her. Men eg har ei til liggande til overs. Visst du ringer meg på 98042865. Men den mangler muligens stabstag til 1600, men det kan eg sjekke.

 

hørest intresant ut, sender en PM nett eg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår