Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
v240tic85

b230f med turbo

Rate this topic

Recommended Posts

jeg har satt turbo på min, med orginal innmat. kjører 0.9bar å det virker helt ok, ingen problemer foreløpig. har hatt det siden jul nå. har hjerne å dyser i fra `88 230ft, med lh2.2.

i begynnelsen hadde jeg orginale dyser og hjerne, og 0.5 i ladetrykk og det gikk og fint, med noe oppjustert bensintrykk.

 

har knukket en m47 foreløpig, så kjør fint så går det bra

 

Ja, men du har hjerne og dyser fra FT! Her snakker vi om hjerne og dyser som er programmert til 114hk?!! Det er litt annerledes! :P

 

Du med LH2.4, ville ikke kjørt noe særlig mer boost enn et par tiere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg har satt turbo på min, med orginal innmat. kjører 0.9bar å det virker helt ok, ingen problemer foreløpig. har hatt det siden jul nå. har hjerne å dyser i fra `88 230ft, med lh2.2.

i begynnelsen hadde jeg orginale dyser og hjerne, og 0.5 i ladetrykk og det gikk og fint, med noe oppjustert bensintrykk.

 

har knukket en m47 foreløpig, så kjør fint så går det bra

 

 

finnes det 88 modell ft også?? aldri hørt om! hva med tenning og slikt da?

Share this post


Link to post
Share on other sites
det er jo egen hjærne på tenning og en på bensin! og på de ft motorene jeg har sett er det lh 2.4 på

 

B230FT kom i 88 med LH 2,2

 

Når LH 2,4 kom ble det hjerne for både bensin å tenning.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok! sikkert ikke så enkelt og skaffe de hjærnene da! hva ligegr bensinfårbruket på ca med orginale hjærner å oppjustert bensintrykk da?

 

Skal du ha Tennings hjerne?

 

du har vel bensin hjerne?

 

liger en chipa gullbox for 1000sek på TPC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.