Gå til innhold

TropicX - VW Passat 1.8T - Passat1

Ranger emnet


TropicX

Anbefalte innlegg

jeg gjorde ikke jobben, byttet heller ikke til K04, kjøpte ny K03 og skal bare chippe bilen har jeg funnet ut. Har nok av ting å bruke penger på :)

Men etter det jeg har hørt/vet skal K04 passe rett i. Vet at det var en som skulle bytte fra k03 - k04, men den turboen han bestilte var ikke "ekte" og passet dermed dårlig..

 

Fikk Devil eyes lyktene og Xenon Match pærer, samt chrome blinklys i dag da! Monterer dette på til fredag regner jeg med :) Så skal jeg få tatt ett bilde så fort som mulig ;)

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet til K04 turbo på Audi'en til en kompis for ett års tid tilbake og om jeg ikke husker fullstendig feil passer den rett på uten noen modifikasjoner. :)

 

Ja, den passer bolt on har jeg hørt. Men tenker på alt annet. For er vel ikke bare å smekke den rett på så funker alt fint.. hehe

 

jeg gjorde ikke jobben, byttet heller ikke til K04, kjøpte ny K03 og skal bare chippe bilen har jeg funnet ut. Har nok av ting å bruke penger på :)

Men etter det jeg har hørt/vet skal K04 passe rett i. Vet at det var en som skulle bytte fra k03 - k04, men den turboen han bestilte var ikke "ekte" og passet dermed dårlig..

 

Fikk Devil eyes lyktene og Xenon Match pærer, samt chrome blinklys i dag da! Monterer dette på til fredag regner jeg med :) Så skal jeg få tatt ett bilde så fort som mulig ;)

 

Åja.. mente du skrev at du hadde montert K04, men samma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kommer et dårlig bilde, ser jeg må få tatt noen i litt bedre lys :)

Her er hvertfall en liten "forsmak"

SDC10298.jpg

 

Har også oppdatert post #1 med planer som er gjort og som skal gjøres videre!

Endret av TropicX

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja.... gutten har ordna seg med devileyes og greier.....

 

ble kanskje ikke så dumt det Jan R.

 

Vi snakkas

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje at det skulle være litt lysere å ta bilde kl.0730 på morgenen, men det er ikke så mye bedre enn 02.30:)

Men slenger de ut hvertfall, også skal jeg få vaska bilen og få tatt noen nye bedre bilder med reinere bil med dagslys tilogmed!

SDC10305.jpg

SDC10306.jpg

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår